Ga naar inhoud

harde schijf error


Argetlam

Aanbevolen berichten

Sinds kort kreeg ik elke 5 minuten een error van windows 7 waar ongeveer instond: "Windows has detected a hard disk problem please backup your files."

Ik heb een vriend geraardpleegd die erg veel weet van hardware en via HDtune heeft hij geconcludeerd dat mijn harde schijf stervende is.

Sinds ik ook probelemen heb met mijn inverter en ik alleen nog op een extern scherm kan draaien was ik al van plan om hem terug naar de winkel te brengen omdat hij nog in zijn garantie periode zit. Ik wil hem dus morgen weg brengen en wil hun graag die error laten zien. Maar ik heb gedrukt op "dont remind me again (not recommend)

dus nu is de vraag hoe zet ik het weer aan?

Ik heb al system restore geprobeerd van voor die error er kwam maar dat werkte niet.

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Ik wou me een beetje van de domme houden dat werkt altijd beter dan dat je laat merken dat je er wat meer van af weet.

Maar het is al gelukt. Het duurde gewoon even voor die error weer terug kwam vanmiddag voor ik hem ging wegbrengen kreeg ik die melding opeens weer.

Maar toch bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.