Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Van mijn vriend heb ik vernomen dat op de standaard CPU koeler die met de CPU zelf bijgeleverd is, al koelpasta is aangebracht dan je hem alleen nog hoeft te monteren en dat de koelpasta pas smelt als het warm wordt (dus als de pc aanstaad. Nu heb ik zelf geen ervaring met het monteren van een CPU+ cooler op het moederbord. Bij mijn opleiding moesten we een PC in elkaar zetten maar de CPU+koeler was al voor gemonteerd. Dus hoe zit dit met de standaard koeler en wat kan er mis gaan?

want dan kan ik eventueel besluiten om dit door azerty te laten doen voor 15 euro

aangepast door Argetlam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal je CPU-koeler er uitzien zoals in de volgende afbeelding

post-24526-1417705180,5981_thumb.jpg

Bij het monteren van deze koeler moet je opletten dat de roodomlijnde witte blokjes goed aansluiten tegen het moederbord.

De bevestiging is van het Push-pins principe, als de witte blokjes goed tegen het moederbord zitten kan je per twee de push-pins tegenover mekaar indrukken om de koeler vast te zetten.

Je drukt dus de push-pins linksboven en rechtsonder gelijktijdig in waarna je rechtsboven en linksonder indrukt om de koeler vast te zetten op het moederbord.

Je ziet hier in het midden ook mooi de koelpasta die standaard reeds op de koeler is aangebracht.

aangepast door Dasle
Verduidelijkt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.