Ga naar inhoud

[OPGELOST] opstart windows xp home te lang


Gast peterje

Aanbevolen berichten

Gast peterje

goede morgen .

ik had cc cleaner al p de pc staan maar gebruikte hem niet op de door u beschreven manier , weer wat geleerd .

moviemaker is nu niet meer te vinden , maar ik had een site waar hij in het nederlands was te downloaden , daar had ik een snelkoppeling voor , maar die is ook weg , grote pech , want ik weet niet meer waar ik hem ooit vandaan heb gehaald,

dus ben ik naarstig aan het zoeken ,maar als ik er nu nog een tegen kom is hij alleen voor vista , en uit ervaring weet ik dat hij bij mij niet werkt ,al een keer geprobeerd .

het vreemde is dat ik servicepack 2 op geen enkele manier kan verwijderen ook niet op de microsoft manieren , want dan kon ik het komplete pakket er op zetten , en was het probleem(pje) opgelost,

service pack laat zich , eenmaal geinstaleerd ook niet overschrijven via updates , ed . dat heb ik ook geprobeerd

mogelijk heeft u nog kontacten die kunnen adviseren , ik hou mij zeer aanbevolen .

groeten en dank . peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast peterje

bedankt , maar deze had ik al geprobeerd , lukte ook voor geen meter , ze voeren het steeds weer terug naar (automatische) updates , dus kan ik hem niet als moviemaker downloaden , maar moet je servicepack 2 in zijn geheel instaleren ,met ingebouwd, movimaker als een pakket ,en daar gaat het niet goed , want ik heb serv.pack 2 al via autom. updates , zonder moviemaker , die is weg , maar de update pakt er niet alleen moviemaker uit

ingewikkeld allemaal , dus zou ik serv.pack moeten verwijderen , maar dat gaat ook niet , en dan de hele handel er op nieuw opzetten .

ik krijg volgende week een itc,er op bezoek , die moet zich er maar eens in verdiepen .

bedankt voor de moeite .

groeten ,peter,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.