Ga naar inhoud

[OPGELOST] Mac MINI


Aanbevolen berichten

Hey,

DJ ke je kan wel Windows installeren op een MAC... Via een multiboot en dan kan je in BIOS (basic input output system) een keuze aanduiden en dan maak je een boot naar het besturingsysteem dat je zelf wilt... Je kan het ook doen met een virtuele pc hoor... Als je meer uitleg wil over een multiboot of de virtuele pc laat het ons zeker weten...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Meer uitleg over multiboot ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey...

Een multiboot systeem is eigenlijk het volgende... Je kan als je niet zeker bent van welk besturingsysteem je juist wil gebruiken even 2 besturingsysteem installeren op je pc... wel opletten dat je besturingsysteem op verschillende partities of schijven moeten staan, als je later een keuze hebt gemaakt kan je het doormiddel als een progje als vistabootpro een besturingsysteem van je pc verwijderen en werkt u met het definitie besturingsysteem... hier een prachtige uitleg... Multiboot met Vista - Pctuts.be...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik veel vragen stel maar nu nog een vraag. Mijn ouders hebben een onderneming en ik wil met deze macbook in het netwerk. Ik heb een multiboot gedaan maar liefst van al wil ik met de leopard werken om het gewend te raken .... Maar hoe moet ik dat doen om die printer in het microsoft netwerk te krijgen en de printers te installeren op de mac??

Met vriendelijke groeten,

Karim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Het berichtje is me niet echt duidelijk... maar we helpen graag... en lijd af in je berichtje...

Als je een besturingsysteem wilt verwijderen doe je het volgende:

Het beste wat je nu doet is Vistabootpro installeren... VistaBootPRO - Go PRO with Microsoft Windows Vista Boot Manager... downloadlink staat helemaal van onder... En dan kan je het besturingsysteem waar je niet meer mee wilt werken verwijderen... Vervolgens is het best dat je je partitie verwijdert met een progje zoals partition magic: click-now.net :: FREE Downloads : Download Partition Magic 8.01 - PartitionMagic allows you to create, resize and merge partitions on your hard drive without destroying data deze is wel niet freeware maar als je partitie is verwijdert heb je het progje toch niet meer nodig... Vervolgens moet je de printers gewoon delen... start=> configuratiescherm=>printers=>rechtermuisknop en kies eigenschappen=>delen=> en vervolgens deel je je printer... Beschikken ze over een draadloos netwerk ?? en is die beveiligd ?? anders moet je wel de netwerksleutel weten...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.