Ga naar inhoud

Chrome startpagina


bosman0410

Aanbevolen berichten

Ik weet niet welke pagina je juist als beginpagina had, de meest bezochte?

Maar je kan zelf de nodige aanpassingen uitvoeren via de knop aanpassen en beheren (rechts bovenaan je scherm).

Dan ga je naar instellingen, bij de functie "bij opstarten" kan je de instellingen omtrent je startpagina aanpassen.

Moest het zijn dat je vertrekt vanaf de "meest bezochte" dan zal je wat geduld moeten hebben want je moet eerst de meest de sites frequent bezoeken natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad de pagina "meest bezochte" Die geeft miniatuurtjes van de meest bezochte sites .Toen ik problemen had met pop-ups van BC Companion Helper heeft men mij CCCleaner laten gebruiken , maar ik moest eerst de vinkjes voor Chrome verwijderen . Die vinkjes waren er niet en ik heb dus CCCleaner zo gebruikt .Op slag verdwenen die miniatuurtjes van de meest bezochte sites .Er staan nu lege vierkantjes met nog wel een tekst onder , die het me mogelijk maakt te weten om welke site het gaat . Gazet van Antwerpen heet nu "Michelle Martin gaat" omdat die dag de verhuis van dat mens naar het klooster in GvA stond . Via instellingen zie ik niet goed hoe ik die miniatuurtjes terug kan krijgen .De "meest bezochte" worden wel dagelijks automatisch aangepast. Zal ik de boel maar zo laten? Tenslotte werkt het wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

U begrijpt me niet helemaal . De fout met CCCleaner is maanden geleden gebeurd . Ik heb dus al een heleboel sites "meest bezocht" en die staan met hun begintekst vermeld ONDERAAN de LEGE vierkantjes , waar voor de fout de meest bezochte sites netjes in klein formaat weergegeven werden . Ik zoek nu een oplossing om die afbeeldingen van die sites terug in die vierkantjes te krijgen , maar ik vrees dat ik met die CCCleaner Chrome beschadigd heb en dat ik het zoals ik al maanden doe verder met die teksten onderaan die vierkantjes zal moeten stellen ...Ik dacht dat er misschien een oplossing was , vandaar mijn vraag !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit momenteel te werken in Windows 8 en bij mij zie je ook een aantal "aantal lege vakken".

Bedoel je dat:

post-23245-1417705186,6461_thumb.jpg

Zal dus niet veroorzaakt zijn door het gebruik van ccleaner, want heb zelf ccleaner nog niet gebruikt in W8.

Klik eens op de lege miniatuur zodat de bewuste pagina zich opent.

Ga dan terug naar miniaturen en de afbeelding staat er terug.

post-23245-1417705186,7077_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor één van de acht vakjes is het gelukt , voor de andere 7 (nog) niet , maar ik blijf er op klikken telkens ik die site bezoek .Het gekke is dat als ik een site enkele malen bezoek zodat die in de categorie "meest bezochte" de plaats van een andere site inneemt , dat vakje ook leeg blijft met de naam van de site onderaan . Het zou wel toeval zijn dat dit precies gebeurd is na het gebruik van CCCleaner zonder dat het er iets mee te maken heeft .Asus had me daar voor gewaarschuwd , maar de vinkjes die ik moest afvinken voor Vista Chrome waren er niet .Het probleem zal zich nu wel oplossen zeker ? Bedankt voor de moeite die U genomen heeft om een ouwe knar (84) te helpen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.