Ga naar inhoud

cmos foutmeldingen bij opstarten


Reginald

Aanbevolen berichten

bij de opdrachtprompt in de dossimulatie onder bureauaccessoires heb ik geen enkel opdracht kunnen uitvoeren omdat de eerste "sc stop AmmyyAdmin" reeds een foutmelding gaf, dus heb ik de anderen nie meer gedaan, goed?

Momenteel is teamviewer 7 toepasbaar, maar ervoor heb ik inderdaad de versies 5 en 6 gebruikt. Na upgrade dacht ik dat de versies 5 en 6 gewoon overschreven waren maar... blijkbaar niet.

Hierbij ook toegevoegd, de logjes zoals gevraagd. Tussendoor, nogmaals hartelijk bedankt!

hijackthis.log

mbam-log-2012-12-05 (16-46-52).txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fix met hijackthis is goed gegaan en malwarebytes heeft ook nog wat opgeruimd.

De instructies voor het opdrachtprompt heb je echter niet goed gelezen :sad

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop AmmyyAdmin en druk op Enter.

Tik in: sc delete AmmyyAdmin en druk op Enter.

Tik in: sc stop TabletServicePen en druk op Enter.

Tik in: sc delete TabletServicePen en druk op Enter.

Tik in: sc stop "vToolbarUpdater13.2.0" en druk op Enter.

Tik in: sc delete "vToolbarUpdater13.2.0" en druk op Enter.

Tik in: sc stop TeamViewer5 en druk op Enter.

Tik in: sc delete TeamViewer5 en druk op Enter.

Tik in: sc stop TeamViewer6 en druk op Enter.

Tik in: sc delete TeamViewer6 en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Maak nu een nieuw logje met hijackthis.

Kijk ook eens bij configuratiescherm - programma's of TeamViewer 5 en TeamViewer 6 nog in de lijst staan en verwijder ze indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb het lijstje afgewerkt met de "sc" commands en heb nergens problemen ondervonden. Hierbij ook het nieuwe logje met de hijackthis. De TeamViewers 5 en 6 heb ik eveneens verwijderd. Af en toe krijg ik een mededeling van "bing bar" op mijn scherm waarbij ik de keuze heb om deze te raadplegen of niet. Daarbij heb ik gemerkt dat er een "O2 - BHO: Bing Bar Helper" regel staat in de hijack file. Dien ik die te verwijderen?

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de Bing Bar uitschakelen via het addon beheer in Internet Explorer of je kan hem volledig verwijderen via configuratiescherm - programma's.

Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]22898[/ATTACH]Sorry, geen progje maar een logje.:adore: Ik maak inderdaad gebruik van een draadloos toetsenbord en heb meteen de batterijen vervangen door nieuwe. Hun power lag ergens tss full en weak. Kan dit een invloed hebben op de cmos batt. functie?

- - - Updated - - -

[ATTACH]22899[/ATTACH]

- - - Updated - - -

Ik heb het logje bijgevoegd bij voorgaand bericht. Gisteren had ik nog de beide foutmeldingen bij de opstart , vandaag niet, maar in het verleden startte de pc soms ook zonder de foutmeldingen. Duimen dat het zo blijft!?

AdwCleaner[S2].txt

AdwCleaner[S2].txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sorry dat het nogal lang geduurd heeft maar na een periode van problemen die niets met de pc te maken hebben kan ik uiteindelijk reageren op het vervolg van de mailing.

Ik begrijp het niet goed.. ik heb reeds enkele dagen geleden gereageerd op je laatste mail, maar blijkbaar staat mijn tekst niet vermeld in deze correspondentie. Ik wou hierbij dus vermelden dat de foutmeldingen sedert het afvinken van de batindicator in de msconfig daadwerkelijk weggebleven zijn! Hartelijk bedankt voor de fijne hulp! Ik kan, denk ik, mijn probleem als opgelost markeren. Fijne kerst- en nieuwjaarsdagen voor de ganse ploeg en in het bijzonder voor jou en je familie! HARTELIJK DANK!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.