Ga naar inhoud

[OPGELOST] Beestjes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Neen, dat ontbrekende item kan geen kwaad. En hang je logje dan als bijlage aan je bericht. Klik bij je nieuw bericht onderaan op "beheer bijlagen". Via "bladeren" zoek je naar Combofix.txt en dit stuur je via "Uploaden" - samen met je bericht - naar het forum. Dan zou het netjes leesbaar moeten zijn. Heb je trouwens Malwarebytes ook al laten runnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké.

Bedankt voor je hulpaanbieding Karel. Dat zou wel tof zijn.

Maar ik zal het eerst zo proberen via de bijlagen, wie weet werkt het en dan besparen we je een hoop tijd en ge-enter. :)

Normaal gezien zou nu het bestand erbij moeten zitten. Dat is dus de log van combofix.

Malwarebytes moet ik nog laten runnen.

log combofix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zal het eerst zo proberen via de bijlagen, wie weet werkt het en dan besparen we je een hoop tijd en ge-enter.
Dat met die "bijlagen" is dus perfect gelukt met een lees- en bruikbaar Combofix-log tot gevolg. Prima :).

Alleen is er in dit log ook weer geen enkele aanwijzing dat er iets fout zit. Nu nog even je Malwarebytes afwachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat met die "bijlagen" is dus perfect gelukt met een lees- en bruikbaar Combofix-log tot gevolg. Prima :).

Alleen is er in dit log ook weer geen enkele aanwijzing dat er iets fout zit. Nu nog even je Malwarebytes afwachten ?

Geen kwaadaardige bestanden gevonden! :D Ik moest dus zelfs niets wissen. Yeay. :) Merci voor je hulp! Maar nog een klein vraagje: ik had hier mcaffee op voorgeïnstalleerd, dat abonnement is nu verlopen. Mag ik dat nu volledig de-installeren en vervangen door zonealarm en die gratis AVG (zo ja, moet ik dan iets vervangen aan de settingen van mijn firewall omdat ik ook zonealarm gebruik als firewall, ik heb vista home versie)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

McAfee verwijderen via Software, best even daarna je register met een deftige cleaner (CCleaner bvb.) opruimen en dan de nieuwe AVG Free downloaden. Als je ZoneAlarm nu al optimaal ingesteld staat, hoeft daar niets aan gewijzigd te worden.

Slotvraagje : werkt nu de PC terug naar wens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij gebrek aan reactie nemen we aan dat dit onderwerp met succes is afgehandeld. We zetten hier dan ook een "slotje" op. Mocht je dit onderwerp toch nog terug willen openen, stuur dan een berichtje aan één van de moderators.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.