Ga naar inhoud

Harde schijf


Aanbevolen berichten

Ik heb recent een nieuwe externe harde schijf gekocht, maar daar stonden bestanden op (700Mb) ik wou die schijf formateren maar ik klikte perongelijk op format msdos, nu herkent mijn apple die harde schijf niet meer( voor die format wel), is er een programma of een mogelijkheid zodat hij die schijf weer herkent zodat ik deze kan formateren dat enkel apple de schijf herkent (geen fat 32, de schijf was voor apple).:boring::bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ai, dat zijn altijd van die vervelende probleempjes...

je zou eens kunnen kijken voor een partitionerings programma voor de mac, zou er alleen zo even geen weten.. (google misschien?)

en anders eens aan een windows machine hangen en kijken wat die er mee doet.. en dan vanuit daar formatteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

In OSX zit een schijfhulpprogramma.

Je kunt dit terugvinden via Macintosh HD, Programma's, Hulpprogramma's, Schijfhulpprogramma.

Selecteer aan de linkerkant je harde schijf, en klik dan rechts op Wissen of Partitioneren. Formatteer je schijf dan als een Mac OS partitie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijfhulpprogramma kan je ook vinden door te zoeken in Spotlight (zoekmachine van MAC)

Moest ze daar dan nog niet herkend worden, kan je ze eerst ff formatten op een windows PC

naar FAT32 terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.