Ga naar inhoud

opstartproblemen en geen toegang meer tot bepaalde functies...


pc-dude

Aanbevolen berichten

mijn nieuwe laptop (sony VAIO B980 ofzoiets) die slecht 3weken oud is, zat daarstraks zo vast als iets. Dit was de eerste keer dat hij dit deed. Ik dacht isk sluit hem even handmatig af met de knop... Tot mijn groote verbasing kon ik hem achteraf echter niet meer opstarten. Hij geraakt niet voorbij de boot en gaf weer dat er opstartproblemen waren. uiteindelijk dan maar een systeemvernieuwing gedaan (zoals dat nu noemt :/ ) en nu is mijn hele systeem terug gereset. Bij het willen instaleren van google chrome viel me echter op dat dit niet mogelijk was omdat de instalatie niet meer werkte. daarna viel me ook op dat de achtergrond van het bureaublad niet veranderd kon worden en ook kleine toepassingen zoals: msconfig en regedit beweren dat ik geen toegang heb. Tot mijn grootste wanhoop maar de magische combinatie crtl+alt+del ingedrukt maar ook hier was het onmogelijk naar taakbeheer te gaan... (hier kan ik blijkbaar ook geen witlijnen laten door te enteren ?) hebben jullie enige tips voor mijn probleem? zoniet is dat niet zo erg aangezien hij nog vol onder garantie valt, maar snel opgelost is natuurlijk leuker hé ;) mvg. pc-dude

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.