Ga naar inhoud

IPcamera achter bbox 2 router van overal bekijken lukt niet.


hast66

Aanbevolen berichten

Hoi

Een vriend heeft een IPcamera aangekocht en wil graag de beelden vanaf overal kunnen bekijken.

Ik heb een paar pogingen ondernomen om deze poort te forwarden maar het lukt niet.

Op het interne netwerk kan ik de beelden(draadloos) bekijken maar extern dus niet.

In bijlage heb ik een paar screenshots met hopelijk de juiste info zodat iemand ons kan helpen.

Graag ook een beetje uitleg erbij zodat we wat kunnen bijleren. Ik ken er ook niet echt veel van.

De LAN server entry die er staat heeft de camera blijkbaar er zelf bijgezet. mag je er zo meerdere maken voor eenzelfde toestel?

Ik dacht dat het laatste cijfer van de camera's IP gisteren 4 was maar blijkt nu 6 te zijn. Kan dit veranderen?

Alvast bedankt

Stefan[ATTACH]23029[/ATTACH]

ziezacam info.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet zorgen dat de camera een vaste IP adres heeft:192.168.1.XXX

XXX vanaf 2 tot en met 244

Ik zie dat je poort 80 is ingesteld en verandert het in 8080

Dan in BBox poort 8080 open naar IP adres van Ip camera

Dan uw publieke IP adres opzoeken (klik)

Normaal zou je dan 65.12.23.55:8080 beelden kunnen bekijken doch ik heb nog geen ervaring met IP camera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reaktie.

-Als ik de cam een vast IP adres wil geven moet ik ook een MAC adres enzo invullen???. Ik zal overmorgen daarvan eens een screenshot posten (k sta deze week met de late = weinig tijd)

Ik zie dat je poort 80 is ingesteld en verandert het in 8080 Bedoel je dit in de camera setup? Ik zal proberen maar ik dacht daar maar 2 digits te kunnen invullen.

Dan in BBox poort 8080 open naar IP adres van Ip camera Wat bedoel je hiermee juist

woensdagvoormiddag kan ik er nog eens naartoe. mocht je dan beschikbaar zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.