Ga naar inhoud

[OPGELOST] Virus


Gast Den Vlaming

Aanbevolen berichten

Problemen van de baan, dan is het tijd voor de “grote schoonmaak” : verwijderen van gebruikte programma’s, een cleaning en het verwijderen van de besmette herstelpunten.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Combofix wordt verwijderd en een nieuw systeemherstelpunt wordt aangemaakt.

Download CCleaner.

Installeer het en start het op. Klik in de linkse kolom op “Opties”. Selecteer het tabblad ‘Geavanceerd’ en haal het vinkje weg voor “Verwijder alleen tijdelijke bestanden in de Windows systeemmap die ouder zijn dan 48 uur” en sluit hierna het programma.

Start CCleaner op en klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scannen voor fouten’. Als er fouten gevonden worden klik je op ”alle fouten herstellen” en ”OK”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen.

- Ga naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel.

- Klik in de linkerhelft van het venster op "Instellingen van systeemherstel".

- Zet een vinkje voor "Systeemherstel uitschakelen".

- Klik "Toepassen".

- Windows vraagt of je dat zeker weet.

- Klik "Ja".

- Klik "OK".

- Start de pc opnieuw op.

- Ga weer naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel.

- Je krijgt de melding: "Systeemherstel is uitgeschakeld. Wilt u systeemherstel nu inschakelen?"

- Klik "Ja".

- Verwijder het vinkje voor "Systeemherstel uitschakelen".

- Klik "Toepassen".

- Klik "OK".

- Start de pc opnieuw op

- Er is nu een nieuw herstelpunt aangemaakt.

That’s it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Den Vlaming

Zo. Alle stappen zijn gedaan... Als u zegt dat dit machientje virusvrij is, zal dat wel zo zijn... :)

Dus, nogmaals erg, erg bedankt!

Als dank staat er zaterdag 10 mei voor of na de match Club - Westerlo aan een café op de Platse of voor, tijdens, of na de match in een kantine of de Extra-Time een fris pintje of ander drankje naar keuze klaar. :beer:

In Anderlecht gaat dat niet, aangezien we wéér een miniem aantal tickets kregen en ik niet mee mag... :(

Mercikes!

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Club - Westerlo aan een café op de Platse of voor, tijdens, of na de match in een kantine of de Extra-Time een fris pintje of ander drankje naar keuze klaar.
Club ? Is dat dat ploegje dat maar enkele puntjes meer heeft dan de Cercle :biggrin::biggrin::biggrin:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, had ik geweten dat u een Clubfan was, dan had ik er nog wat virusjes aan toegevoegd :laugh: Neen, dit is gewoon een "graptjen". Een Cercle-supporter ben ik dus niet, maar je zal - zelfs als blauw-zwarte fan - moeten toegeven - hoe zwaar je dat ook zal vallen - dat ze de competitie wél gekleurd hebben met leuk voetbal en dat het bij jullie op dat vlak maar "slapjes" was dit seizoen.

En om voor dat pintje speciaal naar Brugge te komen, dat gaat me een beetje te ver. Ga gewoon met Club Europa in én eindig liefst vóór Anderlecht in de eindstand. Met dat laatste zou je me wel een groot plezier doen ... Maar dit is geheel off-topic, natuurlijk :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Den Vlaming

Nog 1 maal off topic dan: Inderdaad, Club speelde wéér een slap seizoen... De derde op rij... Maar de microbe had me ervoor al gebeten, dus ik ga er nog naartoe... Avec plaisir ;). Cercle speelde goeie matchen inderdaad, tik-tik.. (Heb RSCA-Cercle vanuit de loges bekeken.. Om dan lekker te eten. Tijdens de heenrit wou ik nog terug naar Brugge rijden om Club-Genk te zien, maar eens ik daar was.. Was wel gezellig. Enkel duur & dat mauve kleurtje... Ik wou dat er enkelen onder de banden van de auto zaten. :) (Om dat mauvevolk wat op te jagen had ik Clubsjarp mee en ja... Ben mijn sjaal kwijt aan een steward) Achteraf bekeken zat ik niet graag in JB dan. 2-6 :(. RSCA speelt hetzelfde voetbal als Club, hé... Dus...

Nuja, nog 1 maal live en 1x op TV zal ik Club zien prutsen. Al hoop ik dat ze het goed doen! Dan zal er weer een leegte in de agenda vallen... Tja... En, ik kreeg onlangs een brief in de bus om mijn abonnement te verlengen, Club waagt het om wéér 20 € op te slaan. Da's al enkele jaren... En toch komt er meer volk... Wij zijn de ploeg met de meeste fans; hé... *grijns*

Volgend seizoen voor kampioen!

Voor wie bent u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie bent u?
Eigenlijk voor geen enkele club ... want voor mij is voetbal in het algemeen en het Belgisch voetbal in het bijzonder een flink overroepen sport. Bovendien zijn het "armen van geest" die denken dat voetballers ook "atleten" zijn. Heel wat andere sporters werken flink wat harder, doen veel meer inspanningen voor hun sport, hanteren veel modernere trainingstechnieken ... maar krijgen heel wat minder geld voor hun inzet en aandacht in de media dan die overbetaalde "ballenstampers". Maar ik ga maar stoppen ... want subiet ga ik nog kwaad worden ook :s

En we zijn nu wel een heel eind off-topic. Tot wat een virus allemaal kan leiden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.