Ga naar inhoud

Grafische kaart: opstartproblemen


Arnocl

Aanbevolen berichten

De nieuwe voeding is geinstalleerd, multimeter toont constant mooie 12V spanning, dat probleem al opgelost. Alleen, de grafische kaart blijft dienst weigeren. De enige manier om iets op mijn scherm te krijgen is door de monitor met de onboard grafische kaart te verbinden, de outputs van de Nvidia geven niets door. Wel kan ik nu mijn computer opstarten met de kaart er in, wat vroeger niet lukte.

Ook herkent mijn computer de kaart niet als hardware. De ventilator draait wel, dus hij krijgt stroom, maar als ik de nvidia drivers wil installeren zegt hij, no hardware found. Dus ik sta weer even ver met andere woorden.

Bestaat er een oplossing voor een kaart die niets wil doorgeven, of moet ik maar proberen om een nieuwe te krijgen (garantie...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

7600GT zal inderdaad ietsjes beter presteren dan een 8500GT, en DX10 heb je misschien niet nodig, maar zelfs als je het nodig zou hebben is een 8500GT te zwak om het potentieel van DX10 te benutten.

Mooie deal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.