Ga naar inhoud

Windows Mail "Herstelde Berichten"


Toniolie

Aanbevolen berichten

Sinds ik vanuit mijn back-up mijn emailbestanden terugzette die ik per vergissing verwijderd had, maakt windows een map aan in windows mail met de naam "Herstelde Berichten" en vult deze meerder malen per dag met een hele reeks mappen waar verder niets in zit. Ik kan deze mappen verwijderen maar dat is water naar de zee dragen want de mappen blijven terugkomen. Wie weet een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Ik heb direct de tip opgevolgd maar ik loop op het eind vast omdat het dan niet meer klopt. Na "Local Folders" zou ik de map "Herstelde Berichten" moeten zien. Die zie ik wel staan in de mappenstructuur als ik een mailtje verstuur maar niet zie staan bij de geboden oplossing. Wel staan er veel mappen" Herstelde b"gevolgd door een nummer en letter. (b.v 7d2; 9b2 enz)

Inm die mappen zitten weer een heel aantal mappen die tesamen uiteindelijk vele GB aan info bevatten.

Wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Toniolie,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.