Ga naar inhoud

Virus???


Gast pegpeg

Aanbevolen berichten

Hoi Pegpeg,

Alles is clean nu, en doe volgende nog.

Schakel het systeemherstel uit:

1. klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op eigenschappen.

2. klik op het tabblad Systeemherstel.

3. zet een vinkje bij systeemherstel uitschakelen of bij systeemherstel voor alle stations uitschakelen.

4. klik op toepassen.

5. klik op OK.

Je mag nu alle gebruikte tools verwijderen, dit doe je best via deze, want verwijderd ook verborgen bestanden.

Download GV_Cleaner.exe en installeer het en start het op.

Nu krijg je een lijst van al deze programma's en kan je deze één voor één verwijderen.

Dubbelklik op de programmanaam en de nodige acties worden ondernomen om het programma te verwijderen.

Schakel het systeemherstel in:

1. klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op eigenschappen.

2. klik op het tabblad Systeemherstel.

3. verwijder het vinkje bij systeemherstel uitschakelen of bij systeemherstel voor alle stations uitschakelen.

4. klik op toepassen.

5. klik op OK.

Groetjes,

Xeno ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hoi xeno!!

het is gelukt het is nu al veel beter en ben content! je bent bedankt voor de moeite en je tijd!!!

jeb je nog mss een aanrader van virusscanner dan down load ik deze ineens

als dank kan ik een dotatie doen naar jullie toe??? als ik naar de pc winkel was gestapt dan was ik tocg geld verloren!! !!

nog eens bedankt

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pegpeg,

Dan zijn we allebei tevreden.

Hierna een overzicht op je vraag:

Volgende is een lijst van de Antivirus die ik persoonlijk aanraad:

Freeware - Gratis:

avira.gifAvira AntiVir

AVG.pngAVG

avast.pngAvast

De Freeware versies hebben ook een betaalde versie met meer opties en extra beveiliging.

Shareware - Niet Gratis:

kaspersky.gifKaspersky

nod32_icon.gifNOD32

bitdefender.pngBitdefender

Opgelet!!! Installeer nooit meer dan één Antivirus want dit kan voor veel problemen zorgen. Dit vooral omdat ze niet compatibel met elkaar zijn en zo de betrouwbaarheid ervan sterk doet dalen. Ook veroorzaakt het een enorme vertraging van je pc en kan zelfs BSODs veroorzaken.

Volgende is een lijst van Gratis Firewalls die ik persoonlijk aanraad:

Comodo.gifComodo Free Firewall

onlinearmor.jpgOnline Armor Free

jeticopersfirewall_icon.gifJetico Personal Firewall v.1

(de versie Jetico Personal Firewall v.1 is niet compatibel met Vista, daarvoor moet je de Jetico Personal Firewall v.2 gebruiken die niet gratis is)

Kerio.pngKerio Firewall

outpost.gifAgnitum Outpost Free

Deze freeware versies hebben ook een betalende versie met meer opties en extra beveiliging.

Opgelet!! Ga ook nooit meer dan één Firewall gaan installeren, want dit kan problemen veroorzaken omdat ze niet compatibel zijn met elkaar. Dit kan zelfs BSODs veroorzaken indien meer dan 1 Firewall is geïnstalleerd

Groetjes,

Xeno:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.