Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pc is helemaal naar de ***** door trojan. Heb écht zsm hulp nodig :( :(


Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Xeno, ik wil jou en Kape nogmaals bedanken, ik weet niet hoe ik jullie moet terugbetalen, want ik ben jullie heel wat schuldig.

Heb je nog adviezen voor me wat betreft anti-virus programma's. Ik heb nu namelijk McAfee online, en S[ywaredoctor, zijn die genoeg om de bedreigingen op afstand te houden?

En mag ik me nog een keer laten zien op dit forum als ik weer problemen heb (haha)

Fijne avond nog.

Groetjes, Ruskic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ruskic,

Kijk, je hoeft niet altijd te betalen voor safe te zijn, is verkopen hé.

Volgende is een lijst van de Antivirus die ik persoonlijk aanraad:

Freeware - Gratis:

avira.gifAvira AntiVir

AVG.pngAVG

avast.pngAvast

De Freeware versies hebben ook een betaalde versie met meer opties en extra beveiliging.

Shareware - Niet Gratis:

kaspersky.gifKaspersky

nod32_icon.gifNOD32

bitdefender.pngBitdefender

Opgelet!!! Installeer nooit meer dan één Antivirus want dit kan voor veel problemen zorgen. Dit vooral omdat ze niet compatibel met elkaar zijn en zo de betrouwbaarheid ervan sterk doet dalen. Ook veroorzaakt het een enorme vertraging van je pc en kan zelfs BSODs veroorzaken.

Volgende is een lijst van Gratis Firewalls die ik persoonlijk aanraad:

Comodo.gifComodo Free Firewall

onlinearmor.jpgOnline Armor Free

jeticopersfirewall_icon.gifJetico Personal Firewall v.1

(de versie Jetico Personal Firewall v.1 is niet compatibel met Vista, daarvoor moet je de Jetico Personal Firewall v.2 gebruiken die niet gratis is)

Kerio.pngKerio Firewall

outpost.gifAgnitum Outpost Free

Deze freeware versies hebben ook een betalende versie met meer opties en extra beveiliging.

Opgelet!! Ga ook nooit meer dan één Firewall gaan installeren, want dit kan problemen veroorzaken omdat ze niet compatibel zijn met elkaar. Dit kan zelfs BSODs veroorzaken indien meer dan 1 Firewall is geïnstalleerd

Groetjes,

Xeno ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft wat tijd en werk - zowel van jou als van Xeno - gekost, maar het probleem is nu definitief van de baan. Ondertussen heb je alle gebruikte programma's al verwijderd van je PC. Dan rest ons enkel nog een - kort - antwoordje op je vragen.

Heb je nog adviezen voor me wat betreft anti-virus programma's. Ik heb nu namelijk McAfee online, en S[ywaredoctor, zijn die genoeg om de bedreigingen op afstand te houden?
Indien de updates correct worden bijgehouden, lijkt me dat OK.
En mag ik me nog een keer laten zien op dit forum als ik weer problemen heb (haha)
Laten zien op dit forum ... graag :) Met problemen ... liever niet (althans voor jou niet :laugh:).

Succes verder ... en als je er geen bezwaar tegen hebt zetten we op dit onderwerp nu een "slotje".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.