Ga naar inhoud

I tunes


yvanvw

Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik heb I tunes geinstalleerd omdat ik mij een ipod heb aangeschaft .

Als ik nu itunes open en mijn voorkeuren wil instellen , is het zo dat het tabblad ' geavanceerd ' te klein is !

Dwz , ik kan bepaalde opties niet aanvinken omdat ze gewoon niet volledig zichtbaar zijn , het tabblad is te klein en ik kan het ook niet vergroten . Iemand hier ervaring mee ? Heb hier nog niets over gevonden op het forum ( of over het hoofd gezien ) . Ik heb dit ook al meegemaakt met een printer , dat het venster van de voorkeurinstellingen niet volledig zichtbaar is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen , dat is het hem juist . Ik kan het venster niet vergroten , enkel sluiten met het ' kruisje' .

Ik denk eerder aan een comptabiliteitsprobleem van apple software met windows ...

Ik heb ook al verschillende malen een herinstallatie van i tunes gedaan zonder resultaat .

Het tabblad is te klein en daardoor is de tekst niet volledig zichtbaar en kan ik bijgevolg niets aanvinken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.