Ga naar inhoud

Firefox reageert niet


Gast

Aanbevolen berichten

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Witteke52 heeft dit gepost als tip voor Jojo, van wie we nog een reactie verwachten na de aangeboden tips.

Aangezien Witteke52 niet de topic-starter is kan hij het topic niet afsluiten...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

eindelijk tijd gevonden om dit probleem aan te pakken.

Ik heb op jullie aanraden oud profiel verwijderd en nieuw aangemaakt, en inderdaad, het probleem is opgelost!

Ik had al mijn bladwijzers ge-exporteerd naar een HTML bestan zoals verduidelijkt hier:

Firefox-bladwijzers exporteren naar een HTML-bestand om bladwijzers over te zetten of een reservekopie te maken | Hulp voor Firefox

Ik vond dit veiliger dan een gewone backup want ik wist niet goed wat er van Firefox zou bewaard worden.

Daarna firefox.exe -p laten uitvoeren en HTML terug geïpmorteerd.

Vond ik wal spannend want ik begrijp niks van computers en vreesde dat ik al mijn favorieten zou kwijt zijn.

Ik stel nu wel vast dat de bladwijzerwerkbalk niet automatisch aangepast werden met mijn links.

Deze werden geïmporteerd via een aparte bladwijzermap.

Maar goed, dat is nu een kleinigheid om de mappen te verschuiven naar de nieuwe bladwijzerwerkbalk.

Voornaamste is dat ik geen favorieten kwijt ben, want dat waren er wel een hoop.

Met dank voor alle info, dankzij dit forum heb ik mijn probleem alweer kunnen oplossen.

Jullie zijn goud waard.

Jojo

aangepast door Jojo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.