Ga naar inhoud

Problemen met Sony ercsson xperia play. (flash)


Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een Xperia play en deze heeft nogal veel kuren. er zit geen garantie meer op en mijn kameraad heeft ook al eens zonder succes geprobeerd een compleet nieuwe android er op te gooien.

Helaas krijg ik het zelf ook niet voor elkaar.

Ik heb het al met verschillende flashtools geprobeerd maar zonder succes.

ook zonder succes een bootloader geprobeerd van CWM. Wanneer deze bijna klaar is moet ik het scherm aan doen en kijken, maar wanneer ik dit doe zegt die in CMD (wat die gebruikt) al Superuser acces denied.

Ik heb ook USB-fout opsporing aan (USB-debugging)

Heeft iemand een goede manier om het liefst een Stock (orginal) ROM op een Xperia play te zetten?

De problemen met de telefoon zijn :

--> Vaak wanneer de aanknop ingedrukt word gaat deze niet aan. eveneens met de andere knoppen ook niet.

na meerdere malen drukken zal het scherm aangaan.

--> Soms heel raar beeld. Bijvoorbeeld een wit beeldscherm of gewoon je ziet net iets. gewoon nog keer knopje indrukken dat deze weer gelockt word en nogmaals en dan doet die het weer.

--> soms random wanneer je bezig bent word de telefoon ineens plots heel raar. bijvoorbeeld net als op een computer zonder videokaart geinstalleerd te hebben op een site scrollen. of het beeld gaat weer helemaal vast (het bevriest) je kunt gewoon door typen opzich en dan doet die het plots wel weer, maar meestal even snel locken en weer aan en het werkt weer.

--> eveneens bij het opstarten van de telefoon (bijvoorbeeld batterij er uit en weer aan doen) zal de telefoon niet altijd beeld geven. na het proces van de batterij meerdere malen er uit te halen en weer aan te doen doet die het weer.

Vandaar dat ik dus even wou proberen gewoon alles er nieuw op.

mensen die mij kunnen helpen alvast hartstikke bedankt!

Mvg,

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.