Ga naar inhoud

Windows XP problemen internet en meer


Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb dr,web laten lopen, en hij heeft het volgende gevonden : C:\WINDOWS\system32\Services.exe:1416 Echter......ik kan niet op cure duwen of ik moet eerst Dr.Web aankopen ! Wat nu ?
Kan je de pop-up om te kopen niet afsluiten door bovenaan op het kruisje te klikken ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kilbox geïnstalleerd.

Echter, ik kon maar 1 file tegerlijkertijd inladen...

Ik heb gewoon de eerste genomen en dan is de pc terug opgestart!

De file stond echter nog steeds in mijn C:\WINDOWS\temp

Probeer eens of je kan verwijderen in veilige modus. Je weet wel : opstarten en (normaal) F8 tokkelen bij het starten om in veilige modus te geraken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het kruisje aanklik om niet te kopen, kan ik bij dr Web niets meer doen !
Dit vind ik vreemd. Heb zelf net even - ter controle van mijn beweringen - Dr. Web laten lopen, bij "kopen" het kruisje aangevinkt om de pop-up uit te schakelen en ben netjes tot het einde van het programma geraakt met de optie "verwijderen" ter beschikking. Waarom lukt dat bij jou dan niet ???

En als die bestanden terugkomen bij nieuwe start, moet er nog ergens een bestand en/of programma zijn dat dit aanstuurt. De foutmelding bij je eerste run van Dr.Web ? Maar die zou je dan moeten kunnen verwijderen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist nog even Dr Web geprobeerd, maar dit lukt me echt niet..

Heb ik nou een verkeerde versie ?

Ik heb de Trial-versie geïnstalleerd waarvoor geen code nodig is....

Als ik die opstart dan gaat ie eerst een korte scan doen....

Hij vindt tijdens deze korte scan die Backdoor.MaosBoot, en zegt rechts bij action uitgeroeid....Daarna gebeurt er totaal niets meer, ook dat schermpje voor aankoop krijg ik helemaal niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nou een verkeerde versie ?

Ik heb de Trial-versie geïnstalleerd waarvoor geen code nodig is....

Als ik die opstart dan gaat ie eerst een korte scan doen.

Als je op de link in mijn bericht klikt moet je uitkomen op deze locatie ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

en kan je het bestand drweb_cureit.exe gewoon oppikken. Of als je dit asres in je browser inbrengt, opent zich meteen het programma dat je kan downloaden en opslaan. Geen trial, geen code, niets van dit alles ... althans bij mij niet. Zou dat in Spanje anders zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.