Ga naar inhoud

Anti virus norton


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Dat had ik begrepen want de verschillende banken die zijn opgegeven zijn niet degene waar ik mee werk.

Maar nu weet ik nog altijd niet hoe het komt dat mijn beelden, toen ik de betaling wilde doen, bevroren werden en ik moest op TOESTAAN klikken. Is er dan een ergens een instelling die dat belemmert ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar door op toestaan te klikken bleef ook alles vast hangen, of had ik dat verkeerd begrepen?

Heb je zulke problemen nog meer in Internet explorer?

Voer anders onderstaande eens uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

******************************************************************

In december heb je nog malware/ virus probleempjes gehad, zelfde PC?

Is je Norton momenteel nog actief of is je abonnement verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik mocht op alles klikken en niets reageerde.

Ik heb nu de reset gedaan zoals u geeft en zal dan zien wat het gevolg is.

Mijn norton was dus , na 1 jaar vervallen, en aangezien ik niet kon verlengen door die blokkage, of een instelling die het blokkeerde, heb ik het niet kunnen verlengen.

Dan heb ik onmiddellijk in Norton een tijdelijke antivirus gedownload en loopt 30 dagen.

ondertussen heb ik deze morgen een nieuwe Norton Internet security besteld en een dezer dagen zal het , per mail, worden toegestuurd volgens het bericht dat ik heb ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.