Ga naar inhoud

[OPGELOST] htpp://add doubleclick.net


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

had gisteren spybot geinstalleerd en gescand maar dit programma is te moeilijk voor mij, ik weet namelijk niet wat er mag en wat niet mag verwijderd worden

is er geen gemkkakkelijker programma ?

heb al eens rondgekeken en zoiets gezien als spyware docter maar weet ook niet of dit beter is

marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

nadat je gescand heb t met spybot, krijg je een lijst van files die schadelijk zijn. zorg ervoor dat ze allemaal aangevinkt zijn en klik dan op "fix checked problems " en de programma's doet de rest. Blijkt nu dat er een aantal files niet verwijderd kunnen worden, dan zijn deze "meory resident". maw doordat ze op het ogenblik actief in het geheugen zitten kan je ze niet verwijderen. daarom is het beter om de scan uit te voeren in veilige modus. hier worden enkel de hoogstnodige programma's geladen die nodig zijn om de pc te laten werken. Zo'n zal je zeker geen memory resident malware hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de locatie waar CCleaner zich bevindt (bvb. C:\ProgramFiles\CCleaner ...) en daar vindt je de backups van de verwijderde bestanden met CCleaner. Klik op het laatste bestand (moet iets zijn in de aard van cc_datum_nummer.reg. Dan wordt de vraag gesteld of je deze gegevens weer wil toevoegen aan het register. Klik op JA ... en kijk dan eens of dit iets opgeleverd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de backup staat op mijn c/mijn documenten

kan ik het vandaar ook op ccleaner zetten?

ik heb ondertussen windows defender geinstalleerd,gescand en de fouten verwijderd

zal nu zien wat er gebeurd

ik zal u morgen op de hoogte brengen en hartelijk dank voor je hulp

marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

de backup staat op mijn c/mijn documenten

kan ik het vandaar ook op ccleaner zetten?l

Dat kan perfect, de locatie waar deze backup zich bevindt, maakt voor de procedure niets uit. Aanklikken van het .reg-bestand en terugplaatsen moet ook uit C:\Mijn Documenten lukken. Succes ermee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.