Ga naar inhoud

diverse meldingen


Wolkje71

Aanbevolen berichten

Kan Microsoft Outlook niet starten. Opdrachtregelargument is niet geldig. Controleer de schakeloptie. (?)

Kan Micro Office Outlook niet starten. Kan het Outlook venster niet openen. Onbekende fout.

Vandaag: Could not obtain Microsoft Outlook TM version.

Outlook 2007 verschijnt heel even op het scherm en is dan weer weg. Dan volgt een van bovenstaande mededelingen.

Ik heb op mijn laptop zitten rommelen en ik heb volgens mij alles alleen aar erger gemaakt.

Ook dagenlang het volgende op het scherm:

Kan toegangspunt van procedure sqlite3_wal_checkpoint niet vinden in DLL bestand SQLite.dll. Na diverse keren wegklikken, blijft het weg tot ik de volgende dag de laptop start.

Sinds een dag verschijnt dit niet meer.

Ik gebruik een iPad en een Laptop waar iCloud iets schijnt te doen. Ik ben een gebruiker van de computers en totaal geen verstand van programma e.d.

Sorry dat ik met zo'n waslijst kom:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Wolkje71,

Zijn je problemen opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Wolkje71,

Zijn je problemen opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Beste clarkie,

Ik kan nog steeds Outlook niet openen. Maar doordat Gmail goed werkt (inclusief agenda) zit ik niet echt omhoog zonder Outlook. Ik vind alleen e-mailtjes maken in Outlook prettiger.

Het SQLite3.dll probleem is opgelost. Hoe weet ik niet maar ik zie het niet meer.

Hartelijk bedankt voor de hulp.

Wolkie71

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.