Ga naar inhoud

Toesenbord


pol55

Aanbevolen berichten

Beste,

Hier mijn probleem.

Acer laptop Aspire 7750 windows 7 64bit.

Het numerisch toesenbord rechts werkt niet meer. De bovenste rij nummertoetsen werken wel.

De pijltjes en pg-up en numlock enz werken wel.

Ik heb een 2de toesenbord aangesloten en dit geeft dezelfde fout.

Kan u mij helpen ?

vg,

PC Helpforum moderator bericht:
Persoonlijke gegevens verwijderd om misbruik te voorkomen

- - - Updated - - -

Nog vergeten....een systeemherstel van VOOR die fout, geeft geen resultaat.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken er niet veel van maar voor alle duidelijkheid, heeft u er ooit iets op gemorst of misschien per ongeluk afgekuist met teveel water?

Als dit u 2de toetsenbord al is en het zijn weeral dezelfste letters die niet werken ligt het probleem precies aan bedrading.

Heb jij zelf het 2de toetsenbord in de laptop gestoken of een expert van een winkel?

Sommige winkels geven een garantie op onderdelen die herstelt zijn (zou toch moeten zijn) zou er zeker achter horen moest dit herstelt zijn door een expert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aankoop Eurosys.....toestel is nog in garantie....bellen naar td met een 0902xxxxxx.... nummer schandalig duur, dus niet gedaan.

Bellen naar helpdesk Acer.....die maken het ook voor een garantie geval zo moeilijk mogelijk voor de klant...... .praktisch onverstaanbaar....(dat doen ze voor expres volgens mij) eerst recovery doen...(dus alles kwijt),dan als dit niet helpt opsturen en dan minstens 10 werkdagen wachten.....dus ook nog niet gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, het is lastig om je laptop zolang kwijt te zijn.

Ik vind het echt raar dat via usb hetzelfe probleem opkomt.

Zijn je drivers ok in het apparaatbeheer?

Voor daar te geraken, druk windows toets+ pause knop en klik op hardware en klik op apparaatbeheer en daarna klik op plus voor toetsenborden, staat er een x of een vraagteken?

Ik heb windows xp, het kan dat windows 7 de sneltoets (windows knop+ pause) niet aanvaard, heb ik al meegemaakt.

Je kan ook op start klikken en daarna configuratiescherm kiezen (denk) en daar staat ergens hardware en daar zou het ergens apparaatbeheer moeten staan, dan klik je op de plus die staat voor de toetsenborden en zie of daar iets staat van een x of vraagteken.

Kijk ook is of het stuurprogramma goed werkt, dat zie je als je het bovenstaande hebt gedaan en je dubbelklikt op het opgegeven toetsenbord.

aangepast door berry
woord vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu praktisch in orde. Een paar keren systeem herstel gedaan, telkens een ander herstelpunt genomen...met dat van 15/01 is de fout bijna verdwenen. Bijna ?

Hier bij het reageren, het cijfer een indrukken geeft een eenmalige een. Doch als ik een 1 indruk bij open office, krijg ik er nu 111111(6) na mekaar. De rest van de cijfers zijn ok.

Bedankt voor de tips.

vg, Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.