Ga naar inhoud

Naar fouten zoeken


Keppetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het probleem is dat deze computer niet meer op internet kan. De kabel is wel aangesloten maar deze wil niet op internet. de kabel geeft geen licht.
Als je de benodigde programma's via de laptop download en overbrengt met een USB-stick naar de besmette PC, heb je geen internetverbinding nodig. Dan kan je bvb. HiJackThis op de PC zetten, laten runnen en dan het logje er terug afhalen en via USB-stick naar de laptop mét internetverbinding overbrengen. Maar dan moet dat kopiëren en plakken wel lukken, natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb van alles geprobeerd om het op een usb stick te krijgen maar de computer valt telkens terug uit en nu start hij wel op maar eens hij volledig is opgestart valt hij uit.

Denk da ik maar beter naar een pc winkel ga. Misschien kunnen ze mij daar helpen.

toch bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste topic zeg je ik Windows XP Pro en Vista.

Dus weet nu niet over welk systeem je praat hier momenteel.

Maar als het XP is kan je een alle systeem bestanden laten controleren en vervangen waar nodig door:

<Windows Logo> + <R>

sfc /scannow

uit te voeren. Je moet wel de XP cd in de CD-rom plaatsen.

Als dit niet helpt, kan je desnoods nog een XP Repair uitvoeren.

Dan is je Windows helemaal hersteld, je moet dan wel alle updates opnieuw uitvoeren.

Geïnstalleerde programma's en data blijven behouden met deze Repair.

Als je voor het uitvoeren van de XP Repair hulp nodig hebt, laat maar iets horen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.