Ga naar inhoud

Laptop maakt veel lawaai, hoge cpu gebruik, explorer lag en kan slecht games spelen.


Mansu

Aanbevolen berichten

Ik heb alle stappen uitgevoerd zoals uitgelegd maar er verschijnt geen logfile na het opnieuw opstarten, ik heb dit zelfs twee keren geprobeert nog steeds geen logfile maar mijn laptop werkt nu prima zelfs sneller dan vroeger, geen lawaai en draait alle games zonder te laggen ik liet dit weten in mijn vorige reactie nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb gezocht maar niets gevonden, heb alleen probleem dat mijn beide dvd stations weg zijn, ik kan ze nergens vinden en ook als ik naar websites ga komt er altijd een waarschuwing dat ik beveiligde internetverbinding verlaat en alle gegevens dat ik verzend door anderen kan bekeken worden, dus ik moet telkens op ok drukken om zelfs hier binnen te komen en riskeren, snap niet waarom dat gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat AdwCleaner dan nog eens opnieuw scannen, want het zou erg nuttig zijn om te weten wat het resultaat van dit programma is.

Verwijder ondertussen ook Combofix al van de PC. Dat doe je zo:

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht/Programma’s en bestanden zoeken en typ daar: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

# AdwCleaner v2.112 - Verslag gemaakt op 17/02/2013 om 00:09:12

# Geactualiseerd op 10/02/2013 door Xplode

# Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

# Gebruiker : Mans7 - MANS7-PC

# Opstarten Modus : Normale modus

# Gelanceerd vanaf : C:\Users\Mans7\Desktop\adwcleaner0.exe

# Optie [Verwijderen]

***** [Diensten] *****

***** [Files / Mappen] *****

Verwijdert bij het opstarten : C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search

***** [Register] *****

***** [browsers] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16464

[OK] Het register bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Mozilla Firefox v7.0.1 (nl)

File : C:\Users\Mans7\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\xxnc1wce.default\prefs.js

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Google Chrome v24.0.1312.57

File : C:\Users\Mans7\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

*************************

AdwCleaner[s1].txt - [1025 octets] - [17/02/2013 00:09:12]

########## EOF - C:\AdwCleaner[s1].txt - [1085 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is mijn probleem opgelost denk ik. En laastse vraagje nog, ik had back ups gemaakt van mijn oude bestanden op :c naar een verwisselbare sata harde schijf en nu wil ik die schijf terug installeren en bestanden terugzetten, kan het zijn dat ik per ongeluk besmette bestanden opgeslagen heb en nu als ik ze terugzet dat mijn probleem terugkeert of is het volledig opgelost???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zaten op je C-schijf een aantal (besmette) bestanden die nu verwijderd zijn. Het terugzetten van een globale backup zou deze terug actief kunnen maken, dus lijkt me dat niet zo'n goed idee. Tenzij je slechts enkele specifieke bestanden terughaalt, die je dan eerst door een scanner (type Virustotal of Jotti) haalt, zodat je er zeker van bent dat deze niet besmet zijn.

Dit mag je ook nog doen :

Sluit alle openstaande vensters

Start AdwCleaner en klik Deinstallatie.

Klik op "Ja"

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

AdwCleaner is nu verwijderd van je pc.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.