Ga naar inhoud

opstarten - opties voor beveiliging zijn niet weergegeven.


coyz

Aanbevolen berichten

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

Hier kan je lezen hoe je Combofix moet gebruiken.

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: klik hier of hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het is ondertussen blijkbaar terug in orde. Via configuratiescherm en dan in de zoekbalk "probleemoplossing" en vervolgens "zoeken naar problemen die prestaties beinvloeden" kwam ik uiteindelijk op een venster, waarin opstart mogelijkheid stond. Deze stond op selectief opstarten. Geen idee hoe dit gekomen is. Ik heb deze op normaal opstarten gezet en nu lijkt het in orde te zijn. Hopelijk is het opgelost en anders zal ik die combofix eens uitvoeren. Via start "msconfig" kom je ook in dit venster terecht van opstart keuzes (systeemconfiguratie). Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien mijn laptop bleef moeilijk doen bij opstarten. Uiteindelijk via hp forum een scantest gedaan van mijn harde schijf in de bios en blijkt mijn HDD zou aan het falen zijn. Ik krijg een fout hard disk 1 full (305). Eens gegoogled en blijkt er nog veel zijn die dit hebben. HP = brol :). Ik zou mijn Harde schijf moeten vervangen raden ze mij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.