Ga naar inhoud

AVG 2013 - installatiehandleiding - AVG 2016 (waarschuwing)


kape

Aanbevolen berichten

Dit artikel begeleidt u bij de installatieprocedure van AVG antivirus. Download in de eerste plaats altijd het laatste installatiebestand van de website van AVG, zo beschikt u altijd over de meest recente versie en hoeven er na de installatie het minst aantal updates opgehaald worden van de servers van AVG.

Belangrijk!

Als u reeds een andere virusscanner op het systeem geïnstalleerd hebt staan dient u deze eerst van het systeem te verwijderen, voordat u dit uitvoert is het raadzaam om de beschikbaar gestelde "Uninstaller" clean-up utility te downloaden in het geval u deze nodig mocht hebben.

Herstart na het verwijderen van een virusscanner of ander beveiligingspakket altijd tweemaal het systeem om er zeker van te zijn, dat er geen services, drivers of onderdelen van de uninstaller actief zijn.

Bron: Maxstar - PC Web Plus

 

********************

 

Toegevoegd op 1-11-2016

 

Waarschuwing: (bron: https://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html )

 

De afgelopen tijd heb ik regelmatig klachten over de antivirussoftware van AVG ontvangen. De gratis versie van AVG zorgt naast de irritante pop-ups ook nog wel eens voor lastig oplosbare opstartproblemen. Met de betaalde versie van AVG is het niet veel beter gesteld: reeds betaalde software blijkt niet altijd (opnieuw) te downloaden, laat staan te installeren. En wanneer je dit probleem wilt voorleggen aan AVG, blijkt de klantenservice onbereikbaar! Ik heb inmiddels van meerdere lezers vernomen dat zij wèl hebben betaald maar nooit de software hebben kunnen downloaden. Dat kan echt niet! Mijn advies is daarom om voorlopig geen software van AVG meer te installeren. Zie deze website voor alternatieve gratis virusscanners.

Ter info: Op deze locatie stond een link staan naar hun helpdesk, deze hebben ze vrij snel daarna gewijzigd in de algemene support pagina http://support.avg.com. De boodschap is duidelijk...

 

 

aangepast door droske
Waarschuwing voor AVG 2016 op datum 1-11-2016
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.