Ga naar inhoud

[OPGELOST] Office 2007 error installatie


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier een kakelvers rapport van MBAM:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.14

Database versie: 826

12:32:34 5/06/2008

mbam-log-6-5-2008 (12-32-34).txt

Scan type: Volledige Scan (C:\|D:\|G:\|L:\|)

Objecten gescand: 276718

Verstreken tijd: 1 hour(s), 49 minute(s), 52 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0

Registersleutels geïnfecteerd: 0

Registerwaarden geïnfecteerd: 0

Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0

Mappen geïnfecteerd: 0

Bestanden geïnfecteerd: 1

Geheugenprocessen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registersleutels geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerwaarden geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Mappen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Bestanden geïnfecteerd:

C:\System Volume Information\_restore{91722856-1EE5-4CF5-9506-1BE04AA827F5}\RP497\A0176810.exe (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office 2007 staat er nu volledig op. Ik dank jullie van harte voor de hulp, want ik was echt ten einde raad.

Jullie hebben nog maar eens bewezen dat jullie echte vakmensen zijn. De meeste kenners zouden gaan voor een format C, maar ik wou op mijn bestaande systeem blijven verder werken.

Iedereen bedankt die me heeft geholpen met dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office 2007 staat er nu volledig op. Ik dank jullie van harte voor de hulp, want ik was echt ten einde raad.
Schitterend :)
Jullie hebben nog maar eens bewezen dat jullie echte vakmensen zijn. De meeste kenners zouden gaan voor een format C, maar ik wou op mijn bestaande systeem blijven verder werken.
Als er nu iets is waar ik - en blijkbaar jij ook - een bloedhekel aan heb, dan is het wel aan formatteren. Daar wordt veel te snel naar verwezen.

Nu je problemen opgelost zijn, moet je nog wel even “grote schoonmaak” houden : verwijderen van gebruikte programma’s, een cleaning en het verwijderen van de besmette herstelpunten. En je JAVA kan een update gebruiken.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Verwijder HiJackThis en MBAM via Windows Verkenner. Deze programma's heb je enkel nodig bij probleemoplossing en kan je - mocht er zich een nieuw probleem voordoen - steeds opnieuw downloaden. Dan heb je steeds de meest actuele versie. En MBAM gebruiken om regelmatig te scannen is niet echt de bedoeling.

Download CCleaner.

Installeer het en start het op. Start CCleaner op en klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scannen voor fouten’. Als er fouten gevonden worden klik je op ”alle fouten herstellen” en ”OK”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

En je Java software is verouderd. Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem. Doe eerst deze stappen om Java te de-installeren en de nieuwere versie te installeren.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u6.

  • Scroll omlaag naar : "Java Runtime Environment (JRE) 6u6".
  • Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
  • In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer “Windows”.
  • Vink aan: "I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement", en klik op “Continue”.
  • De pagina zal herladen.
  • Klik op de jre-6u6-windows-i586-p.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn, zeker je webbrowser.
  • Ga dan naar Start -> Configuratiescherm -> Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op “Verwijderen” of op de “Wijzig/Verwijder” knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-6u6-windows-i586-p.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

That’s it !

En als je dit allemaal achter de rug hebt, mag er een "slotje" op dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.