Ga naar inhoud

Scherm valt weg bij online games geluid ook, pc blijft draaien!


Florian_

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds december last van een probleem met mijn computer. IK had het spel Guild Wars 2 gekocht en in het begin zonder problemen kunnen spelen. Na enkele dagen viel na 20 minuten gamen mijn scherm en geluid weg. Als ik hem daarna terug opzet en het spel terug opzet dan valt hij al uit na 5 minuten. Heb ook al CanYouRunIt gedaan. Kan het spel op hoogste instellingen aan. Heb ook al een nieuwe voeding gekocht. Want had op fora gevonden dat dat het probleem kon zijn. Maar het heeft niets geholpen. Heb ook Mijn hele pc nog maar pas helemaal vernieuwd buiten de voeding die nu ook wel is vernieuwd. Zou iemand mij alstublieft kunnen helpen met dit probleem. Zeer lastig en vind er geen oplossing voor. Ik ken ook niet zoveel van computers. Dit probleem is er met alle andere online games ook heb al eens andere getest en ik had juist hetzelfde probleem.

Mvg

Florian

aangepast door Florian_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.