Ga naar inhoud

[OPGELOST] post verzenden met Dreammail


Aanbevolen berichten

Heb de laatste dagen het probleem dat de post die ik verzend met Dreammail naar Telenet adressen niet op zijn plaats komt tenminste ik krijg het bericht dat deze niet kan worden afgeleverd. Hiermee bedoel ik naar alle telenet adressen in mijn adresboek en niet enkel 1 of 2 adressen, kan mij iemand verklaren hoe dit mogelijk is???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dus goed bergijp kunt u wel mails versturen wanneer u 1 of 2 mailadressen invoegt in het vak 'verzenden aan'? En het lukt niet wanneer u alle adressen uit uw adresboek wenst toe te voegen?

Ik heb nagezocht wat het maximum aantal toe te voegen adressen is, maar ik vindt het niet meteen terug.

Probeer u eens per 20 of 30 contactpersonen te versturen en laat even horen wat het resultaat is. Normaal gezien zal u moeilijk boven de 50 geraken omdat de meeste providers deze aantallen blokkeren en aanzien als flooding.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is hier dat de mails die geadresseerd zijn aan telenet klanten niet kunnen worden afgeleverd of dit nu gaat met 5 of 10 afzenders als ik hier 3 of 4 (telkens andere) telenet adressen tussen heb krijg ik enkele tijd later een mail-notificatie dat deze adressen niet kunnen worden afgeleverd, dus enkel de telenet klanten de rest van de mails word wel afgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gecontroleerd of deze Telenet-klanten je bericht ECHT niet ontvangen hebben. Want eerder heb ik over Telenet een min-of-meer gelijkaardig verhaal gehoord, waarbij de berichten wel degelijk aankwamen bij de bestemmeling en er toch een foutmelding werd verstuurd naar de afzender van het bericht.

Al komt het natuurlijk vreemd over om een telefoontje te doen naar een bestemmeling om te vragen of een mail wel is aangekomen :) Maar het zou misschien duidelijkheid kunnen scheppen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gecontroleerd of deze Telenet-klanten je bericht ECHT niet ontvangen hebben. Want eerder heb ik over Telenet een min-of-meer gelijkaardig verhaal gehoord, waarbij de berichten wel degelijk aankwamen bij de bestemmeling en er toch een foutmelding werd verstuurd naar de afzender van het bericht.

Al komt het natuurlijk vreemd over om een telefoontje te doen naar een bestemmeling om te vragen of een mail wel is aangekomen :) Maar het zou misschien duidelijkheid kunnen scheppen ?

komt inderdaad vreemd over, maar had toch al enkele mailtjes verzonden met ontvangstbevesteging en ook nog de vraag gesteld of ze mij willen laten weten of de mailtjes zijn aangekomen. Toch bedankt voor de tip, wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gok ik een beetje naar: combineer je emailaccounts in dreammail? Indien je controleer zeker even alle instellingen van de verschillende accounts na. Het kan een probleem zijn met uitgaande server ofzo.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar enkel met Telenet adressen... zou het kunnen dat je ergens op een zwarte lijst staat bij Telenet als spammer?

Ofwel een fout bij Telenet zelf, zou ook niet de eerste zijn :-)

Wat gebeurd als je 1 mail verstuurd naar 2 adressen waarvan 1 naar Telenet en het andere adres naar bijvoorbeeld een Hotmail adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar enkel met Telenet adressen... zou het kunnen dat je ergens op een zwarte lijst staat bij Telenet als spammer?

Ofwel een fout bij Telenet zelf, zou ook niet de eerste zijn :-)

Wat gebeurd als je 1 mail verstuurd naar 2 adressen waarvan 1 naar Telenet en het andere adres naar bijvoorbeeld een Hotmail adres.

denk meer dat het aan deze provider zelf zal gelegen hebben want momenteel is alles weer normaal en komen alle mails bij de telenet klanten waar aan, hierover is nogal veel te lezen op internet dat telenet nogal problemen maakt met de spamfilter en dergelijke zodat meerdere mensen problemen hebben met het verzenden van mails naar telenetters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik dat Telenet op dat gebied niet zo'n goede reputatie heeft. Vandaar dat ik ook zei, informeer een keer bij hun. Maar werkt nu, dat is wat telt.

Kan je rechts onder de pagina op de link klikken "Markeer dit onderwerp als opgelost"?

Dan lezen de mensen niet onnodig een opgelost probleem :)

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.