Ga naar inhoud

eigenschappen grijs netwerkkaart ip 4


hanshelmi

Aanbevolen berichten

Hoi de eigenschappen van mijn vaste netwerkkaart en draadloze netwerkkaart zijn en blijven grijs.

bij bv ip 6 zijn de eigenschappen wel toegangkelijk

de pc(acer aspire ax 3900) heeft sindsdien geen internet meer

via ipconfig geen ip adres zichtbaar

ms fix 50199 gedraaid helpt niet

netwerkkaart software matig verwijderd- herstart - helpt niet

loopback test via 127.0. 0.1`werkt niet

systeemherstel van maand terug geplaatst

werkt nu nog niet wie weet raad

hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ hans,

Welkom op PCH !

Hoi de eigenschappen van mijn vaste netwerkkaart en draadloze netwerkkaart zijn en blijven grijs. bij bv ip 6 zijn de eigenschappen wel toegangkelijk

Bedoel je dit: het vinkje verwijderen dan wordt Eigenschappen gedeactiveerd, plaatst een vinkje wordt Eigenschappen geactiveerd.

post-41531-1417705319,318_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee bij ip 6 en ip 4 staan de vinkjes aan

als ik de regel achter het vinkje selecteer wordt bij ip 6 eigenschappen actief en als ik hetzelfde doe bij ip 4 blijven de eigenschappen grijs

heb inmiddels ip 4 opnieuuw geinstalleerd via -ip 4 regel blauw maken-installeren-protocol-toevoegen-bladeren-C:\windows\inf-ok en dan ip 4 installeren ----------geen resultaat

ipconfig in dos scherm geeft geen ipadres en geen mac adres

inmiddels via usb losse draadloze netwerkkaart geinstalleerd ,installatie gelukt ,maar nog steeds ggeen verbinding of ip op deze kaart

weet het nu niet meer

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.