Ga naar inhoud

DVD schrijven voor DVD station (tv)


Jee

Aanbevolen berichten

ConvertXtoDVD blijft toch mijn favoriet. Heb een volledige versie, en deze zet het .AVI of .MOV bestand meteen om, en brandt het door naar de dvd. Hier hoeft geen extra programma zoals Nero voor gebruikt te worden. De reclame is alleen bij trial-versies (30 dagen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ConvertXtoDVD blijft toch mijn favoriet. Heb een volledige versie, en deze zet het .AVI of .MOV bestand meteen om, en brandt het door naar de dvd. Hier hoeft geen extra programma zoals Nero voor gebruikt te worden. De reclame is alleen bij trial-versies (30 dagen).

Is dit programma ergens stiekem te downloaden of gaat het enkel via betalen ? Enzo ja, wat is ongeveer de laagste prijs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVI to DVD Video Converter Software VSO ConvertXtoDVD

dit is een official link. Je zult altijd wat centjes moeten neerleggen voor een full version. Maar het gemak dat je krijgt voor een programma dat alles in 1 doet, is de centjes waard! De stiekeme downloads kunnen wij helaas niet posten, zie het regelement.

Overigens hebben de andere programma's ook hun voordelen. Ik ben enkel bekend met ConvertXtoDVD, en het voordeel dat je Nero niet extra nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.