Ga naar inhoud

Wachtwoord ingelogde gebruiker achterhalen


Thuurke

Aanbevolen berichten

Het wachtwoord is namelijk niet gekend, mogelijk is het zo ingesteld, weet niet. Bij opstarten moet je geen wachtwoord invullen.

Maar met het administrator wachtwoord moet je dan 'blanco' invullen of gewoon niets?

Het is eigenlijk zo: ik ben met mn laptop verbonden met hetzelfde netwerk als van die pc dus ik kan erop alleen moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om te verbinden. Ik probeerde Administrator en dan niets in te vullen maar dit gaat niet, blijkbaar heeft dat account toch een wachtwoord. Enig idee??

- - - Updated - - -

Gewoon om iets zo op afstand te printen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 'blanco' bedoelde ik inderdaad leeg laten.

Als je je Administrator-wachtwoord vergeten bent, of als je dit wachtwoord wilt wijzigen terwijl je dat wachtwoord niet kent, kun je gebruik maken van een Password-editor.

Volg daarvoor deze handleiding

Het is wel wat gedateerd, maar is nog steeds van toepassing. Lees ook even de EDIT die ik bovenaan die handleiding hebt geplaatst.

Laat je niet afschrikken door de 'geeky'- screenshots. Die staan er slechts als verduidelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 'blanco' bedoelde ik inderdaad leeg laten.

Als je je Administrator-wachtwoord vergeten bent, of als je dit wachtwoord wilt wijzigen terwijl je dat wachtwoord niet kent, kun je gebruik maken van een Password-editor.

Volg daarvoor deze handleiding

Het is wel wat gedateerd, maar is nog steeds van toepassing. Lees ook even de EDIT die ik bovenaan die handleiding hebt geplaatst.

Laat je niet afschrikken door de 'geeky'- screenshots. Die staan er slechts als verduidelijking.

Oke, dankjewel voor de oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.