Ga naar inhoud

[OPGELOST] Aanschaf nieuwe laptop Acer


Aanbevolen berichten

Wens een laptop aan te schaffen voor op verplaating te gebruiken, zowat een 15 uurtjes in de week dat hij wordt gebruikt. Het moet geen heel uitgebreide laptop te zijn, simpel gebruik voor wat tekstverwerking en een paar kleine spelletjes te doen, zeker geen topspellen.

Ik had gedacht van deze laptop omdat mijn budget zowat tussen de 600€ en 700€ toestaat.

Wat dachten julie hiervan.:)

post-2413-1417703751,8592_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

absoluut GEEN acer nemen ;)

is wel HET grootste buchtmerk wat er bestaat in mijn ogen.

als je gaat voor een laptop dan raad ik aan om te gaan voor kwaliteit in plaats van acer zijn kwantiteit

ik zou persoonlijk een Dell aanraden (een uit de inspirion reeks bijvoorbeeld)

hier kunen wij u zelfs nog een (paar) kortings codes op geven als die er zijn.

dat scheelt al snel in totaal een 200 euro op een laptop.

vanmiddag zal ik (of iemand anders) hier uitgebreid naar kijken om een laptop die aan uw eisen voldoet uit te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

absoluut GEEN acer nemen ;)

is wel HET grootste buchtmerk wat er bestaat in mijn ogen.

als je gaat voor een laptop dan raad ik aan om te gaan voor kwaliteit in plaats van acer zijn kwantiteit

ik zou persoonlijk een Dell aanraden (een uit de inspirion reeks bijvoorbeeld)

hier kunen wij u zelfs nog een (paar) kortings codes op geven als die er zijn.

dat scheelt al snel in totaal een 200 euro op een laptop.

vanmiddag zal ik (of iemand anders) hier uitgebreid naar kijken om een laptop die aan uw eisen voldoet uit te zoeken.

Wat is er dan slecht aan Acer ?????.

Bedankt voor deze informatie, maar Acer staat toch goed bekend in de reeks A klasse merken, had vroeger een pc van Acer en was prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laptops zijn gewoon weg brakke rotzooi.

als ik hier in de klas vergelijk....

12 mensen hadden een acer laptop... dat zijn er nu nog 4.... en die 4 die zijn voor garantie ook al 3 maanden weg geweest (als je bij acer iets terug stuurt voor garantie dan moet je niet raar op staan kijken dat je dat een paar maanden kwijt bent)

de andere die zijn gewoon helemaal totall loss...

dat vind ik nu niet echt goede kwaliteit... ik doe precies hetzelfde met mijn dell inspirion, en die geeft geen kick... hij heeft enkel wat krasjes op de top maar dat was mijn schuld...

ik vind acer persoonlijk eerder een B of een C merk.. .simpelweg omdat ze (letterlijk) uit elkaar vallen (wat ik bij mij in de klas ook met 3 acers heb gezien) en de garantie echt waardeloos is... (opsturen en 3 maanden later pas terug soms)

ik vergelijk nu met dell, omdat ik het zelf een erg prettig merk vind dat de afgelopen jaren echt heel erg verbeterd is.

de garantie afhandeling is daar echt perfect van.

ik had 1 keer per ongeluk een toetsje afgebroken van mijn toetsenbord, de volgende werkdag stond er een monteur voor mijn deur die er zo een nieuw toetsenbord in kwam steken, 5 minuten en ik kon weer door, perfect gewoon.

klas genoot met een acer had hetzelfde probleem... die was hem anderhalve maand kwijt....

zolang er niets fout gaat is er dus niets aan de hand, maar zodra er eenmaal iets fout gaat (en geloof me, bij een laptop gebeurt dat snel) dan ben je met een acer toch echt niet goed af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laptops zijn gewoon weg brakke rotzooi.

als ik hier in de klas vergelijk....

12 mensen hadden een acer laptop... dat zijn er nu nog 4.... en die 4 die zijn voor garantie ook al 3 maanden weg geweest (als je bij acer iets terug stuurt voor garantie dan moet je niet raar op staan kijken dat je dat een paar maanden kwijt bent)

de andere die zijn gewoon helemaal totall loss...

dat vind ik nu niet echt goede kwaliteit... ik doe precies hetzelfde met mijn dell inspirion, en die geeft geen kick... hij heeft enkel wat krasjes op de top maar dat was mijn schuld...

ik vind acer persoonlijk eerder een B of een C merk.. .simpelweg omdat ze (letterlijk) uit elkaar vallen (wat ik bij mij in de klas ook met 3 acers heb gezien) en de garantie echt waardeloos is... (opsturen en 3 maanden later pas terug soms)

ik vergelijk nu met dell, omdat ik het zelf een erg prettig merk vind dat de afgelopen jaren echt heel erg verbeterd is.

de garantie afhandeling is daar echt perfect van.

ik had 1 keer per ongeluk een toetsje afgebroken van mijn toetsenbord, de volgende werkdag stond er een monteur voor mijn deur die er zo een nieuw toetsenbord in kwam steken, 5 minuten en ik kon weer door, perfect gewoon.

klas genoot met een acer had hetzelfde probleem... die was hem anderhalve maand kwijt....

zolang er niets fout gaat is er dus niets aan de hand, maar zodra er eenmaal iets fout gaat (en geloof me, bij een laptop gebeurt dat snel) dan ben je met een acer toch echt niet goed af...

Mijn vriend van mijn heeft 2 laptops van Acer en heeft ze al 3 jaar en heeft ooit een probleem gehad voor herstelling van de grafische kaart en zijn laptop heeft maar een week weg geweest, schijnt is de helpdesk veel verbeterd met de technische dienst.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zou ik je ook afraden om acer te kopen, kwalitatief zijn die verre van de betere. Acer bij een A-merk zetten is zoals Skoda bij de A-merken zetten ;)

Vooral als je zegt dat je hem op verplaatsing gaat gebruiken zou ik het je afraden; ik heb zelfs eens iemand gezien met een acer die zich rechtstelt & het CD-station valt gewoon uit zijn toestel... Dienst na verkoop is dan misschien verbeterd; je bent je toestel toch weer enkele weken kwijt vooraleer je het terugziet.

Ik raad je een dell inspiron 1525 N0652516 aan, die heeft een T5550 cpu (1.83 mhz, 666 fsb & 2MB cache) en voor de rest bijna alles hetzeflde (2MP ipv 0,3MP webcam, dus een bruikbare ipv een onbruikbare webcam)

Dit toestel kost 660€ bij dell, en voor 110€ extra kan je 3 jaar garantie met herstelling bij jou thuis erbij nemen als je dat zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf geen herstel aan huis, maar toch toen ze dat wel hoor (ik heb de standaard 1 jaar garantie)

(ik heb hier op school meerdere malen gezien dat heel de onderkant er uit viel... verschillende laptops)

Nog een vraagje, daar op school gooien ze soms daar met laptops naar elkaar ofzo. Want tegenwoordig heeft de jeugt weinig of geen respect voor duurzaam spul. Ik ben even op zoek geweest naar tevreden klanten van Acer die nog niet zolang een laptop in bezit hebben en zijn zéééééér tevreden. Trouwens mijn broer heeft ook een laptop van Acer en wil hem zeker niet wegdoen, ook te vreden.

Nog in het kort, aan ieder merk van laptops zal er wel eens wat mis zijn net het het zelfde met een TV of wachmachine en pc...enz.....

En voornamelijk hoe gaat je met laptps om, steeds voorzichtig zijn. Het is geen speelgoedje.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.