Ga naar inhoud

[OPGELOST] Aanschaf nieuwe laptop Acer


Aanbevolen berichten

ik ga op de zelfde manier met mijn laptop op ;)

en ik ben ook een 16 jarige :)

we zijn er gewoon erg voorzichtig mee hoor.

wij in de ICT klas hebben respect voor onze materialen ;)

Houden zo ;)

Al de houders die een laptop van Acer bezitten die ik ken. zitten hun onderdelen nog steeds vast. Ik ben ook zeer voorzichtig met mijn spullen.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel typisch dan dat hier alles uit elkaar valt en bij kennisen van masters ook, en daar bij uw vrienden niet..

ik weet niet of masters nog een kortings code heeft? de dell inspirion die masters aanbood zag er als een mooie deal uit in iedergeval

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel typisch dan dat hier alles uit elkaar valt en bij kennisen van masters ook, en daar bij uw vrienden niet..

ik weet niet of masters nog een kortings code heeft? de dell inspirion die masters aanbood zag er als een mooie deal uit in iedergeval

Nee daar blijft alles mooi bij elkaar, en bij die andere personen ook :) je moet gewoon geluk hebben en dit geld net het zelfde met andere producten zoals computers enz....

Net het zelfde als een wachmachine een goedkoop kan evenlang mee gaan als een duur ;)

Net het zelfde met Vista dat ze bekladden als slecht en eerlijk gezegt met vista nog nooit een probleem gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje, daar op school gooien ze soms daar met laptops naar elkaar ofzo. Want tegenwoordig heeft de jeugt weinig of geen respect voor duurzaam spul. Ik ben even op zoek geweest naar tevreden klanten van Acer die nog niet zolang een laptop in bezit hebben en zijn zéééééér tevreden. Trouwens mijn broer heeft ook een laptop van Acer en wil hem zeker niet wegdoen, ook te vreden.

Gooien is nu wl wat overdreven, maar ik begrijp wat je bedoelt, mijn laptop krijgt het soms ook wat harder te verduren.

Kortingscodes heeft dell momenteel niet uit voor België, de 10% is juist de 12de verlopen. Aangezien er echter niets is en we eind van de week zijn, ga ik er van uit dat er volgende week wel weer een kortingscode uitkomt, dus als je wat tijd hebt kan je gewoon een goede promo meepikken.

Nadeel van de kortingscodes is dat je minimaal 899€ voor je laptop moet betalen dan, maar met wat gepuzzel (Neem een toestel van 900€ met standaard 110€ korting en dan nog eens 10% korting over je toestel) raak je dan toch rond de 700. Zo kan je vaak 3 jaar garantie met thuisherstelling voor nog een klein beetje extra bijkrijgen, of een zwaarder toestel voor weinig extra.

Als je toch voor zo'n goedkoop toestel gaat & je wil daar nog korting op, dan bel je dell op besteld hem telefonisch. Geef aan dat je dan een 10% kortingsbon hebt op 900€, en dat je vindt dat er op een bedrag van 600€ toch een procent of 5 mag zitten, over een 30€ doen ze vaak niet zo lastig (of vraag er een of andere optie die je graag zou hebben gratis bij). Mijn ervaring is dat je ofwel een kortingscode kan gebruiken, ofwel er nog wat af "babbelen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gooien is nu wl wat overdreven, maar ik begrijp wat je bedoelt, mijn laptop krijgt het soms ook wat harder te verduren.

Kortingscodes heeft dell momenteel niet uit voor België, de 10% is juist de 12de verlopen. Aangezien er echter niets is en we eind van de week zijn, ga ik er van uit dat er volgende week wel weer een kortingscode uitkomt, dus als je wat tijd hebt kan je gewoon een goede promo meepikken.

Nadeel van de kortingscodes is dat je minimaal 899€ voor je laptop moet betalen dan, maar met wat gepuzzel (Neem een toestel van 900€ met standaard 110€ korting en dan nog eens 10% korting over je toestel) raak je dan toch rond de 700. Zo kan je vaak 3 jaar garantie met thuisherstelling voor nog een klein beetje extra bijkrijgen, of een zwaarder toestel voor weinig extra.

Als je toch voor zo'n goedkoop toestel gaat & je wil daar nog korting op, dan bel je dell op besteld hem telefonisch. Geef aan dat je dan een 10% kortingsbon hebt op 900€, en dat je vindt dat er op een bedrag van 600€ toch een procent of 5 mag zitten, over een 30€ doen ze vaak niet zo lastig (of vraag er een of andere optie die je graag zou hebben gratis bij). Mijn ervaring is dat je ofwel een kortingscode kan gebruiken, ofwel er nog wat af "babbelen".

Bedankt voor de tips.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.