Ga naar inhoud

Verkoop oude desktop


Goos092

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Door aankoop (via pchelpforum) van een nieuwe computer, dacht ik om mijn oude desktop misschien te verkopen.

Ik weet toch niet wat ik er anders mee zou moeten doen.. (anders nog ideetjes? ;) )

DUS hier zijn de specs, met de vraag of jullie denken dat hij nog goed verkoopbaar is, en voor hoeveel eventueel.

Ik zou hem dan op ebay of kapaza zetten. Hij staat nu goed vol maar werkt nog perfect, en ik zou hem volledig herformatteren voor de verkoop. Ik heb geen windows om erbij te geven.

Besturingssysteem

MS Windows Vista Home Premium 32-bit SP2

Processor

Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.00GHz 38 °C

Conroe 65nm Technologie

RAM

4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 400MHz (5-5-5-18)

Moederbord

ASUSTeK Computer INC. P5KC (LGA775) 26 °C

Graphics

MD7212AT (1280x1024@60Hz)

768MBGeForce 8800 GTX (XFX Pine Group) 72 °C

Harde schijven

313GB Western Digital WDC WD3200AAJS-00VWA0 ATA Device (SATA) 37 °C

Optische schijven

Optiarc DVD RW AD-7200S ATA Device

Audio

Realtek High Definition Audio

En nog een PSU van 600 W.

De computer is btw 5 jaar oud. Ik heb hem vervangen voor de huidige game-vereisten tegemoet te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, je zou er kunnen een mediacenter van maken, of het omtoveren in een netwerkcomputer.

De 8800GTX heeft vroeger heel wat geld gekost, en was een kaart om mee 'te stoefen'. Daardoor zijn er vast wel verzamelaars die erin geïnteresseerd zijn. Dat zorgt ervoor dat de huidige waarde wat meer is, maar verwacht een max. prijs van 30 euro voor de kaart alleen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.