Ga naar inhoud

Emtec movie cube K120


Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Men ma heeft haar een emtec movie cube gekocht om haar dvd's op te zetten en deze vervolgens af te spelen om haar pc. De films staan erop als ook de extra menu's. Maar ik kan niet in deze menu's gaan. Ze wil bijvoorbeeld de nederlandstalige ondertitels hebben, maar aangezien ze niet in de menu's geraakt, kan ze deze niet nemen. Ook al we op de knup subtitels van de afstandsbediening duwen lukt dit niet. De ondertitels staan wel op de emtec movie cube.

Kan iemand me hierbij helpen?

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Emtec movie cube K120 is toch al verschillende jaren uit dacht ik, heb je die nu nog nieuw gekocht?

Vindt het een beetje raar dat je films die op een dvd staan op die mediaplayer wil zetten om dan op een PC af te spelen, lukt het niet via de DVD-rom?

Normaal gezien gebruiken ze die om allerlei bestanden op TV af te spelen.

In welk bestandsformaat staan die films op de DVD? want de ondersteunde video formaten zijn Mpeg 1, Mpeg 2, xvid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Keppetje,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.