Ga naar inhoud

van mijn pc notebook een usb stick maken


Aanbevolen berichten

ik heb een Vaio notebook en een cd speler die usb kan lezen en spelen, wanneer ik mijn pc verbind door middel van usb kabel (van pc naar cd speler dus) dan lukt dat niet, als ik een usb stick gebruikt speelt die de muziek wel, ik wil van mijn pc notebook die ik ga vervangen eigenlijk een juke box maken, dus zou ik de harde schijf een "usb stick" willen van maken, de notebook zou dus daar nog uitsluitend voor dienen, ook zoek ik een manier om de shuffle niet in de zelfde volgorde te laten spelen, veel gevraagd of is er een eenvoudige oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor de info, denk dan aan een cd speler met hard disk, heeft u daar ervaring mee ? kan ook een massa usb sticks kopen, maar dat lijkt mij te omslachtig, vroeger waren er cd spelers waar je 300 cds kon insteken, dat leek mij nog het eenvoudigste omdat ik niet veel van pc afweet, zoek dus een juke box voor mijn cds in goede geluidskwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.