Ga naar inhoud

nieuwe video kaart nodig


poonkje112

Aanbevolen berichten

Hallo PCH

Ik heb laatst een game gekocht van €30,- en wat blijkt dat mijn video kaart het niet aan kan en hij weigert te openen totdat ik een video kaart van nvidia heb de vereiste video kaart is: nvidia geforce GTX 460 of hoger. alleen is dit niet te verkrijgen op azerty en aldus zoek ik een video kaart maar niet al te duur het maximale prijs dat ik wil spenderen is €50,-

Alvast bedankt.

Mvg.

poonkje112

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTX 460 was in zijn tijd een prima kaart, maar al een tijdje niet meer nieuw te koop.

Als ik hier ga kijken naar een kaart die gelijkaardig of iets beter presteert kom ik al vlug bij de GTX 650 Ti.

Een GTX 650 Ti kost al snel om en rond de 140€

Om welk spel gaat het dat je wilt spelen?

Het gaat om de game dishonored.

- - - Updated - - -

--------UPDATE---------

Is deze video kaart niet goed? http://nl.hardware.info/productinfo/151753/nvidia-geforce-gtx-670#tab:specificaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

De harde schijf die je gekozen hebt, daar ga je waarschijnlijk je besturingssysteem opzetten?

Heb je nog andere onderdelen die je van je huidige systeem meeneemt naar je nieuwe pc want een 350Watt voeding kan in adem nood komen en ik zou kiezen voor zeker een 400Watt of iets hoger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De harde schijf die je gekozen hebt, daar ga je waarschijnlijk je besturingssysteem opzetten?

Ga je op de door jou gekozen HD Windows plaatsen, waarom vraag ik dit?

Deze HD is een 5400tpm schijf en mijn ervaring is dat deze vaak langzamer zijn dan schijven die op 7200tpm werken.

Voor de rest lijkt de samenstelling ok maar ik mis wel een dvd-station, of neem je deze mee uit je oude pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.