Ga naar inhoud

account bijvoegen


vaes

Aanbevolen berichten

Mijn partner en ik hebben beiden een mailadres, maar uitgaande mails kunnen alleen op mijn adres gepost worden. Mails aan het adres van mijn partner gericht komen ook in mijn inbox terecht. Dat mag zo blijven, maar hoe kan ik zorgen dat mijn partner ook op haar adres een mail kan versturen ??

Met dank,

Vaes

Windows Vista business - Outlook 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je voor haar e-mailadres ook een account aangemaakt in Outlook?

Bij het opmaken van een nieuwe mail kan je indien er meerdere accounts aangemaakt zijn selecteren vanaf welk e-mailadres er verzonden moet worden.

Daarvoor moet je in het berichtvenster waar je de e-mail opstelt klikken op "VAN" dan zie je alle aanwezige accounts en kan je je keuze maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger, d.w.z. voor de crash en de reparatie van mijn pc konden wij kiezen tussen verzenden via mijn of haar mailadres, nu niet meer. ALs ik bij "accounts" kijk, zie ik nu nog alleen mijn mailadres staan. Nochtans, het mailadres van mijn partner bestaat nog steeds en werkt: mails naar haar adres verstuurd komen, zoals vroeger, in mijn mailbox terecht. Alleen het VERSTUREN via haar mailadres lukt niet meer.

Vaes

- - - Updated - - -

Bijlage bij voorgaande: rood omcirkeld heb ik anageduid waar ik vroeger, bij het versturen van een mail, via een pijlte kon kiezen tussne mijn en haar mailadres(account).

Vaes

- - - Updated - - -

post-23036-1417705329,7003_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal een account moeten aanmaken in Outlook met het e-mailadres van je partner.

Dat je nog e-mails ontvangt van je partner is normaal omdat het om een alias gaat, dus twee e-mailadressen maar in een zelfde mailbox.

Weet je niet hoe je het account moet aanmaken in Outlook gaaf dan door of het om een telenet of skynet of.... e-mailaccount gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.