Ga naar inhoud

dvd branden met nero


Willy12

Aanbevolen berichten

Mijn filmbestanden die ik zelf gemaakt heb met mijn camera staan in MOV en AVI Bestand.

Nu wil ik die met Nero op dvd branden, maar ik weet niet welke optie en instelling ik moet kiezen.

Ik doe het volgende.

ik druk op het tabblad DVD- VIDEO

dan zie ik links VIDEO- TS

Rechts zoek ik dan mijn map met de filmbestanden.

Ik sleep ze naar links naar de map VIDEO- TS. klaar om te branden.

Probleem is nu dat ik ze niet kan branden. het icoontje blijft grijs.

Wat doe ik fout?

zo heb ik de keuze tussen:

dvd-rom (udf)

dvd -video

avchd tm video

dvd rom - opstart

dvd rom iso

dvd rom udf/ iso

Ik weet niet welke optie ik moet kiezen. En wat betekend VIDEO- TS eigenlijk?

dus mijn vraag is nu wat moet ik nu doen om mijn filmbestanden op dvd te branden die ik vervolgens op mijn dvd speler kan spelen?

aangepast door Willy12
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik nero 11, maar zal wel ongeveer het zelfde zijn.

Hier alvast de handleiding van Nero video.

Heb je het geprobeert via Nero video?

Te bereiken via start-> alle programma's-> Nero 12.

post-23245-1417705329,8455_thumb.png

In Nero video klik je bij maken & exporteren op dvd-> dvd- video.

post-23245-1417705329,8668_thumb.jpg

In het volgende venster klik je op importeren-> bestanden importeren.

post-23245-1417705329,9041_thumb.jpg

In het volgende verkenner venster selecteer je de film die je wil branden door op openen te klikken.

De geselecteerde film verschijnt in het volgende venster.

Voor dat je op volgende klikt kan je eerst nog even op de knop meer>> klikken en opties opname- indelingen.

verander de instelling zoals hieronder, zo krijg je een betere kwaliteit en klik op OK.

post-23245-1417705329,9554_thumb.png

Klik dan op volgende.

In het volgende venster kan je eventueel een menu aanmaken of uitschakelen door bij te gebruiken menu's de optie maak geen menu aan te selecteren.

post-23245-1417705329,9912_thumb.jpg

Klik op volgende en volgende om te branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nero 12, als ik op alle programma's druk en dan op Nero dan krijg ik dat vervolgmenu dat jij geeft niet ik kom direkt in Nero burning.

Dat voorbeeld van jou kan ik nergens vinden.

In heb een proefversie van nero voor 14 dagen. Misschien kan ik beter nero 11 dounlauden zoals jij dan kan ik jou voorbeeld volgen.

Ik kom er nog steeds niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het probleem gevonden waardoor ik in Nero 12 geen avi en of mpg bestanden kan branden.

lees onderstaande bericht dat ik krijg als ik mijn bestanden wil branden. Ik moet blijkbaar nero video installeren.

Heb ondertussen twee andere (gratis) programma's gevonden waamee ik ook kan branden. Namelijk

Freemakevideo converter en window mediacenter. Het branden neemt wel veel tijd in beslag maar ik kan mijn beelden op dvd speler zien.

Dus ik beschouw mijn probleem dus als opgelost.

kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie.

De volgende bestanden mogen niet worden geplaatst in de map VIDEO_TS van een dvd-videocompilatie. U kunt alleen de voor dvd-video geschikte bestanden

VIDEO_TS.IFO,

VIDEO_TS.VOB,

VIDEO_TS.BUP,

VTS_nn_0.IFO,

VTS_nn_0.VOB,

VTS_nn_0.BUP en

VTS_nn_m.VOB

toevoegen aan de map VIDEO_TS. Voeg bestanden toe uit een voltooide dvd-videotitel of gebruik schrijfsoftware zoals Nero Video om dvd-videobestanden te maken, zoals *.avi en *.mpg.

aangepast door Willy12
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.