Ga naar inhoud

geblokkeerde flash player Chrome


bosman0410

Aanbevolen berichten

Mijn Chrome ingebouwde flash player is geblokkeerd ? Nu vind ik volgende oplossing op het web : tik about plugins in de adresbalk , klik dan op details in de rechterbovenhoek van de verkregen pagina , dan Flash of Shockwave Flash en Enable .Slot : chrome sluiten en heropstarten .Allemaal goed en wel ! Maar als ik about plugins in de adresbalk tik krijg ik 100.000 helppagina's en geen van alle leidt me naar de juiste oplossing . Wat doe ik fout ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Chrome ingebouwde flash player is geblokkeerd ? Nu vind ik volgende oplossing op het web : tik about plugins in de adresbalk , klik dan op details in de rechterbovenhoek van de verkregen pagina , dan Flash of Shockwave Flash en Enable .Slot : chrome sluiten en heropstarten .

Je moet about:plugins intikken in de adresbalk, met dubbele punt tussen about en plugins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet about:plugins intikken in de adresbalk, met dubbele punt tussen about en plugins.

Inderdaad en via Chrome:// plugins heb ik De Flash player terug kunnen inschakelen , nadat ik eerst een beschadigde Adobe Reader heb vervangen door de laatste versiie 11. die beschadiging zal wel de oorzaak van het blokkeren geweest zijn . Dank voor de hulp !

- - - Updated - - -

Hé bosman 0410

hoe gaat het met de geblokkeerde flash player, is het nu in orde?

Ja;sorry dat het met mijn 84 jaar wat langer duurt ! Ik heb via de plug in controle mijn java en quicktime kunnen updaten , maar niet de iin Chrome ingebouwde Adobe Flash Player kunnen terug inschakelen . Dat heb ik via chrome :// plugins moeten doen , nadat ik eerst de beschadigde Adobe Reader heb moeten vervangen door de nieuwste versie . Alles OK nu , en hartelijk dank !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.