Ga naar inhoud

Windows 8 verjaardagen agenda


DavidOwns

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

In het agenda van windows 8 heb ik alle verjaardagen van mijn facebook / hotmail contacten staan. Nu gebruik ik mijn laptop voor school, en wil ik dus dat agenda als agenda voor huiswerk en overhoringen e.d. gebruiken.

Maar alle verjaardagen, die ik nooit bekijk of gebruik, staan in de weg, waardoor mijn agenda erg onoverzichtelijk wordt. Is er een manier om in 1 klap alle verjaardagen uit mijn agenda te gooien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het agenda van windows 8 heb ik alle verjaardagen van mijn facebook / hotmail contacten staan.

Heb je die verjaardagen manueel ingegeven in de agenda zelf of heb je een account toegevoegd waardoor die data zijn toegevoegd?

In het tweede geval kan je via instellingen-> accounts het account verwijderen en zo verdwijnen ook de data.

Heb je ze manueel ingevoerd zal je ze ook vrees ik manueel moeten verwijderen of je volledige agenda verwijderen en opnieuw installeren. Maar dan ben je alles over huiswerk, overhoringen ook kwijt.

Zoveel tijd kost het toch ook niet om die verjaardagen te verwijderen of wel??? Zeker niet als je de tijd telt die je gebruikt om te zoeken of het allemaal ineens kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zat met hetzelfde probleem en zo kom ik dus ook hier terecht, maar ik ben er ondertussen achter gekomen hoe het werkt. Ik ga ervan uit dat je hotmail gebruikt, en dat is nu dus outlook geworden. Ten eerste gewoon inloggen op hotmail.com. Daarna klik je linksboven op het pijltje naast het woord outlook en er zal een venster openen. Klik hier op kalender en je krijgt de kalender van hotmail. Haal dan links in het scherm het vinkje bij verjaardagskalender weg en de verjaardagen van je contacten die via hotmail geimporteerd waren naar je agenda zullen weg zijn. Waarschijnlijk hou je er nog over die via facebook geimporteerd zijn maar daar kan ik je niet mee helpen aangezien ik daar zelf geen last van had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.