Ga naar inhoud

Traag internet op 1 specifieke computer


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Excuseer, ik was dit topic even uit het oog verloren :dong:.

Heb je al enkele andere kanalen geprobeerd?

Zoals al gezegd gaan rond dit tijdstip de meeste gebruikers online je kan eens proberen als het wijzigen van kanaal iets oplevert. Dit kan je doen als je ingelogd bent op de router (zie hierboven).

Probeer eens enkele andere kanalen als 11 of 13.

Daaronder staat ook nog Auto Channel Timer ( min ).

Dat staat nu op 0

Dat kan je best even op 0 laten staan ;-).

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik had hem veranderd en toen zag ik dat ik helemaal geen internet meer had, probleem is dat ik hem nu ook niet terug kan zetten. Heb naar tele 2 gebeld en die kunnen niet eens meer in de router komen en een zoals hun dat noemen harde reset dat het word terug gezet naar fabrieksinstellingen lukt niet meer, nu moet ik 3 dagen wachten omdat ze me doorsturen naar een andere afdeling ofzo iets, hebben jullie nog enig idee hoe ik dit wel kan oplossen want baal hier behoorlijk van , ze zei ook dat channel switch normaal hoort te werken maarja blijkbaar niet bij mij... Dit verstuur ik nu vanaf me mobiel please help me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb je al eens de stroom voor een 5-tal (belangrijk!) minuten uitgeschakeld voor de modem/router? Haal dan tevens de kabel, mocht je die gebruiken, uit je computer en plaats deze pas opnieuw als de modem achteraf opnieuw is opgestart.

De meeste routers/modems gaan wanneer ze een 5-tal minuten geen stroom krijgen opnieuw naar de fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mogen we daar dan uit concluderen dat de problemen volledig van de baan zijn?

Volgende programma's mag je in elk geval al deïnstalleren:

  • HijackThis --> Via Configuratiescherm - Programma's
  • Zoek.exe --> Gewoon verwijderen vanaf het bureaublad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm nu achteraf weer niet eigenlijk, ongeveer 15 minuten nadat ik gepost had dat het was opgelost, viel de modem eruit en de lampjes wireless + vdsl stopte met branden, alleen LAN 2 en POWER waren nog aan het branden, tele 2 gebeld en die zeiden dat ze er misschien mee bezig waren en dat ik even 20 minuten moest wachten, na ongeveer 1 uur wachten nog niks heb ik hem als nog een harde reset gegeven met resultaat, ik kon toen ongeveer 10 minuten op internet en toen viel het internet er weer uit maar de lampjes bleven wel branden op het internet, toen de stekker eruit gehaald en op het moment dat ik dit typ heb ik ook weer internet, allemaal erg vreemd en niet de bedoeling denk ik dat het internet er om de 20 minuten uit valt. enig idee wat het kan zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd vind ik dat dit ruikt naar een slecht functionerende modem. Dat of het signaal is gewoon te zwak geworden.

De sterkte van je signaal kan je testen met het gratis tooltje InSSIDer.

Download het tooltje en installeer het.

Ga naar het tabblad Networks.

Laat het programma zo'n 5min ongestoord een grafiek maken.

Maak een schermafbeelding van het resultaat en plaats dit in je volgende bericht.

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.