Ga naar inhoud

Software downloaden in Garmin 765 Nuvi


Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik ben een oudere beginner en heb het volgende probleem>>>>

Ik heb een SD kaartje met het programma **Garmin CN West-Europa 2013-40 UL SD** erop.

De leverancier schreef er het volgende bij>>> 2GB unlocked versie West Europa. Past op 2 GB kaartje. Zet in folder met de naam Garmin**

Ik heb de naam op het SD kaartje veranderd in **Garmin**, maar als ik mijn gps aanzet en bij **kaarten** kijk, staat er helemaal geen aanwijzing in, dat er een SD kaart inzit, laatstaan het programma wat op het SD kaartje staat.

Wel staat het oude programma in het geheugen van de GPS.

Dus mijn vraag>>> wat doe ik fout en wie kan me helpen in simpele bewoordingen?? Ik heb Windows XP in mijn pc.

Met uiteraard hartelijke dank, Fred.

PC Helpforum moderator bericht:
EMail adres verwijderd om misbruik te voorkomen
aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Fred,

Wat ik 1st even kwijt wil, zet je mail adres nooit niet op een forum, dit voor je eigen veiligheid, ik ga even iemand verwittigen

voor deze onzichtbaar te maken.

Wat betreft je sd kaart, als ik het bekijk kan je deze sd rechtstreeks in je gps steken en zou deze direct moeten opspringen.

Hier is een link voor de uitleg hoe je het kan aanpakken of waarom het niet werkt en hoe je het toch kan laten werken.

Garmin kaartmateriaal aankopen op DVD, of op microSD? - Support Waypoint

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Berry, ik heb gelezen, waar jij op doelde.

Ik denk, dat ik de dupe ben geworden van een verkeerde bestelling.

Het sd kaartje is een gewoon Transcend kaartje en niet van Garmin.

Dus een **betaalde** copy.

Als ik dit kaartje in mijn kaartlezer steek, zie ik wel, dat het hele bestand

van West Europa erop staat. Echter het komt niet te voorschijn op de

GPS.

Weet jij of iemand anders nog een oplossing, behalve een originele bij Garmin

kopen???:hmmmm::hmmmm:

- - - Updated - - -

BEDANKT MODERATOR EN SORRY VOOR DE OVERLAST.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wie o wie,

Ik denk, dat ik de dupe ben geworden van een verkeerde bestelling.

Het sd kaartje is een gewoon Transcend kaartje en niet van Garmin. Dus een **betaalde** copy.

Weet jij of iemand anders nog een oplossing, behalve een originele bij Garminkopen???:hmmmm::hmmmm:

De enige oplossing is dat je de betaalde copy retourneren en een originele Garmin aanschaffen xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit ook doen, De enige oplossing is dat je de betaalde copy retourneren en een originele Garmin aanschaffen als je deze terug binnenleverd (veronderstel pas gekocht) zou ik opmerken dat het kaartje niet werkt

en opteren dat het hun eigenlijk moeten weten dat hij/zij u een verkeerd kaartje hebben verkocht, want normaal is het dus plug and play dusja, dat is blijkbaar niet het geval, vraag aan de verkoop(st)er vriendelijk een oplossing, en maak gebruik van je aankoopbewijs als je dat nog hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie advies.

Ik woon op het platteland van Portugal en e.e.a. is per post besteld.

Zal wel moeilijk worden, om restitutie te krijgen.

Maar goed, dan blijf ik nog maar een tijdje op de map van 2010

rijden. Kom ik er ook wel.

Gegroet en nogmaals bedankt.

Ik kijk nog even naar een reactie en sluit dande discussie af,

zoals het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, als het wat meezit lukt dat wel, ik hoop het voor je.

Maar ik weet dus niet zeker dat het een kopie is wat je gekregen hebt.

Kan alleen zeggen bekijk of je een orgineel sd kaartje hebt, gooi geen enkele map weg en dan heb je zelf misschien iets verkeerd gedaan wat te herstellen is als je een orgineel sd kaartje hebt

Hier ga je zeker je antwoord krijgen als er een oplossing is (misschien moet je de sd kaart formateren en nadien terug de mappen erop zetten) maar vraag het 1st op deze forum van Garmin.

Hier een link omtrent het forum www.garminGPSforum.be :: Index

Registreren en vragen maar.

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.