Ga naar inhoud

muziekspeler voor laptop


Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

bij gelegenheid al eens gekeken vanop afstand dat er in cafés een player draait op hun desktop of laptop die hen helpt de muziek te programmeren die op de PC geinstalleerd is.Iemand een idee welk programma dit is en waar ik er aan geraak?Het lijkt me vrij populair want op het eerste zicht is het praktisch "overal" hetzelfde programma voortgaand op de schermafbeelding.Het lijkt me alleszins niet de mediaplayer van Windows.Mvg Jos Van Mol:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je WinAmp bedoelt.

Dit is een vij populair programma om je media bestanden te beheren.

Bij ons in de sportzaal gebruiken ze dat toch ik weet niet of het in jou geval ook is.

Hier is een linkje en er staat ook een screenshot op die site.

WinAmp kan je gewoon gratis downloaden.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

BEdankt voor de info,ga eerst met Winamp proberen.Lijkt me ook goed.DJ matic is niet gratis waarschijnlijk,krijg geen download scherm en ziet er op het eerste zicht vrij druk uit.'tIs weer een tijd geleden dat we nog gesponserd hebbe,zal dat een v d dagen weer eens moeten doen,grtjs Jos Van

Link naar reactie
Delen op andere sites

op het forum is een discussie over wie gebruikt wel programma.. dat is hier te vinden

ik heb gisteren bij ons nog eens in het cafe gekeken, en daar word BCM gebruikt

Ik wil wel die BCM een sgebruiken maar ik krijg hem niet gedownload

Het kadertje van "downloading please wait" blijft de hele tijd staan.

Maar dit is niet gratis denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.