Ga naar inhoud

Geen e-mails meer


ameya

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan plots geen e-mails meer ontvangen of verzenden. In Windows Live Mail verschijnt er een venster: U werkt offline. Wilt u online werken? Maar als ik hier ja klik gebeurt er niets. Hoe krijg ik Windows Live mail terug online?

Ik kan wel normaal op het net om te surfen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet geeft volgende foutmelding: Er is een probleem opgetreden bij het verbinden met de Windows Live Calendar-service. Als het probleem zich blijft voordoen, controleer dan of er een upgrade beschikbaar is voor Windows live mail of neem contact op met klantenondersteuning.

Ik heb deze morgend juist 2 windowsupdates gedaan waaronder een upgrade naar IE 10. De problemen lijken na die updates begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in "Programmatoegang en standaard programma's instellen" gekeken, daar staat de configuratie op "Aangepast". Maar als ik IE aanduidt en op Ok klik dan staat het bij sluiten van het venster en terug openen terug op " Huidige" en dat is Firefox als standaard gebruiken. Hoe komt dit?

Er wordt me ook niet naar een wachtwoord van administrator gevraagd. (Is dat windows Live ID dat wachtwoord?). Als e-mail staat wel huidig e-mail programma aangeduid en dat is Windows Live mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows 7. Ik heb intussen andere dingen gedaan:

- Ik heb Windows Live Mail versie 2012 gedownload en daarmee staat mijn mailprogr. weer online.

Toen kreeg ik Windows Live Mail fout: 0X800CCC0E. Op het net vond ik dat dat iets met het antivirusprogramma te maken heeft; en inderdaad als ik e-mail beveiliging afzet in Norton dan werkt mijn e-mailprogramma weer goed.

Hoe zou ik die e-mailbescherming weer toch kunnen aanzetten zonder die problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.