Ga naar inhoud

Google openen dan tweede tabblad komt avg


joska

Aanbevolen berichten

Als ik op internet ga en ik open google chrome dan gaat er elke keer een tweede tabblad open met avg search, het is wel te doen zo want je kunt het dicht klikken, maar ik vind het hinderlijk.

Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen, heb net AVG verwijderd maar dit blijft.

Alvast bedankt voor eventuele tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even Google Chrome op mijn computer geïnstalleerd om je te tonen hoe je dat uitschakelt.

Stap voor stap:

(Klik op de afbeeldingen om ze te vergroten)

1. Klik op die 3 streepjes rechtsbovenaan in je browser en klik vervolgens op Instellingen.

Een tabblad met je browserinstellingen zal worden geopend.

post-21510-1417705352,3477_thumb.png

2. Zoek "Bij opstarten" en zorg ervoor dat het 3de bolletje is aangevinkt.

"Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen."

post-21510-1417705352,4068_thumb.png

3. Klik op "Pagina's instellen"

post-21510-1417705352,4243_thumb.png

4. Je krijgt nu je startpagina's te zien, verwijder de ongewenste door er met je muis over te gaan en op het kruisje recht te drukken.

Indien gewenst kan je ook alles verwijderen en zelf een Startpagina instellen door in het tekstvakje de URL/link te typen.

post-21510-1417705352,4469_thumb.png

5. Na alle ongewenste startpagina's verwijderd te hebben, zou je er normaal nog maar 1 moeten overhebben..

Klik vervolgens gewoon op "OK"

post-21510-1417705352,4696_thumb.png

6. Herstart je browser en kijk na of het gelukt is, en anders trek je me maar bij mijn oren. xD

post-21510-1417705352,4914_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bedankt voor de moeite en binnen 5 seconden gelukt. Heb ik daar al die moeite voor gedaan, eerst AVG eraf wat niet lukt via configuratiescherm > Programma's en verwijderen. Probleem ios nu dus opgelost maar AVG heb ik er zo af willen halen maar krijg ik niet eraf, nu weer mee in gevecht.

Maar bedankt voor de tip !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.