Ga naar inhoud

slecht werkend netwerkadapter ISATAP.HOME


ramco

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds bij het opstarten de melding " verbindingsproblemen " na hier op gedrukt te hebben, krijg ik het

vplgend bericht: ""dit apparaaat werkt niet goed, omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurpragamma's

niet kan laden ( code 31 ). Wanneer ik online naar het stuurprogramma's zoek, krijg ik de melding, er is een stuurprogramma ISATAP gevonden doch bij het installeren is een fout opgetreden. Er zijn nog drie onbekende

stuurprogramma's ingesteld, doch deze werken alle drie niet goed , volgens de meldingen op de computer.

Nu is mijn vraag is er middel opdat deze meldingen van verbindingsproblemen niet meer zouden verschijnen, of mag deze netwerkadapters verwijderen van de computer zonder verdere schade aan te richten.

Met dank op voorhand

Roger Moons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die isatap netwerkadapters mag je zonder problemen uitschakelen via apparaatbeheer.

Open het apparaatbeheer en klap de netwerkadapters uit.

Klik met rechts op de adapters met een gele driehoek of een rode X en kies dan voor uitschakelen.

Je kan ze ook proberen te verwijderen.

Dit is dezelfde werkwijzze maar dan met verwijderen ipv uitschakelen.

Als je de vraag krijgt om ook de bestanden te verwijderen van de harde schijf, klik je NEE.

Herstart de pc.

Indien de adapters uitgeschakeld werden, zullen de foutmeldinge achterwege blijven.

Indien de adapters verwijderd werden. worden ze waarschijnlijk automatisch opnieuw geinstalleerd en zullen ze hopelijk correct werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.