Ga naar inhoud

facebook


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een facebookpagina maakt voor mijn vrouw (Marisa Caluwaerts) en sindsdien gaat er van alles mis op mijn eigen facebookpagina (Hein Caluwaerts). Er is een soort van mix up tussen de twee pagina's : bijvoorbeeld als ik een bericht verstuur van mijn pagina wordt het zogezegd verstuurd door mijn vrouw.

Berichten van vrienden verstuurd naar mij ontvang ik niet (krijg ze wel binnen via skype).

Mijn oude verstuurde berichten zijn niet meer zichtbaar.

Mijn eigen profiel ziet er normaal uit, maar de startpagina (nieuwsoverzicht) is die van mijn vrouw.

Ik gebruik een laptop met windows 7.

In de donkerblauwe balk bovenaan mijn facebookpagina staat de profielfoto van mijn vrouw. Als ik de cursor daar op plaats (zonder klikken) krijg ik de melding tijdlijn. Na klikken hierop kom ik terecht op de pagina van mijn vrouw. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen a.u.b. ?

Bericht voor hulp gestuurd naar facebook, maar ik verwacht weinig hulp van hen. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.